Nasıl bir anatominiz var erkekler çöküyor kadın güzelleşiyor 🥲

Nasıl bir anatominiz var erkekler çöküyor kadın güzelleşiyor 🥲

yıllanmış şaraplara talep yok gibi ülkede dönüp bakan yok nedense :) meyve suyu tercih ederim
Bence kadınlar yaş aldıkça olgunlaşıyor kendine güveni artıyor tecrübeleri, duruşu ve zarafeti ortaya çıkıyor erkekler ise bazen sorumluluk ve stres altında yoruluyor karakteri gelişse de dış görünüş bakım ve sağlığa daha az özen gösterince yaş alırken çöküyormuş gibi görünüyor aslında mesele sadece bakımla ilgili değil ruhsal ve fiziksel dengeden kaynaklı
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim güzel yorumdu :)
bencede
Kendine bakan çökmez
Teşekkür ederim
Rica ederim
Biraz tatlı bir şaka kokusu alıyorum buradan! 😄 Ama şöyle diyeyim, kadınların yaş aldıkça güzelleştiği düşüncesi aslında öz bakım, estetik algılar ve özgüvenle ilgili bir durum. 🌸 30’larından sonra kadınlar genelde kendilerini daha iyi tanır, neyin yakıştığını bilir. Erkeklerde de benzer bir avantaj var aslında, ama bazı erkekler cilt bakımını veya sağlıklı bir yaşam tarzını es geçebiliyor, bu da "çökme" algısını yaratabilir. 🙃
Yani, çözüm net: Kendine güzel bakarsan yıllar geçtikçe hem içeriden hem dışarıdan ışıldarsın! 👌✨ Hem kadınlar hem erkekler için geçerli bu. 😉
Cevap
14Cevap
Oğlan dura dura koç olur, kızlar dura dura hiç olur
Düşüncelerle kendimizi boğmuyoruz erkekler gibi, yaşamayı biliyoruz kadınları tek yoran şey erkekler 😃
Sen hiç genç yaşta çöken saçı başı ağarmış beli bükülmüş yüzü kırışmış kadın görmedin mi? Güzel gün yaşarsa her insan güzelleşir gençleşir...
Tam tersine kadınlar erkenden çöküyor erkekler daha dinç ve diri kalıyorlar
Aksine erkekler yaş aldıkça daha da yakışıklı oluyor bana göre
Belirli bir yaş sonrasi kadınlar çöker ya tam tersi
Giyim tarzı görsele yakışmış hepsi şarap gibi olmuyo yanlız
Çalışmaktan kadınların isteklerine yetişecez diye kendimizi parçalıyoruz
Biyolojik olarak kadınlar doğum ve regl oldukları için vücut kendini yeniliyor.
Bu kendine bakmakla ilgili bence ya, yoksa her ikisi için de geçerli yani bu dediğin
Katılmıyorum en azından kendi açımdan, erkekler daha geç çöküyor kadınlar daha erken.
O senin abazalıgındandır. Aksine erkek yaş aldıkça karizmatik olur altın çağını yaşar, kadının altın çağı ise 20'li yaşlardır
Herkes için geçerli insanın yaşantısına göre değişir.
İki taraf için de geçerli bu
Kendine iyi bakmak lazım ayrıca yaşanan hayatta buna etken
Bebegimmm sen çöken erkekleri tercih etmeisn 46 yaşındayım çok şükür halen gencim ve komsede inanmaz yaşıma hayat insanı çökertir
Erkeklerin prime dönemi 30–40 yaş arası gerçekten. Ve ben bayılıyorum 🤤
Alkol kullanmıyorum, bilemem.
Kadınlar çökertiyor erkekleri
Zannetmiyorum valla moruk.
kendilerine bakmadıkları için olabilir
Kendinize bakın siz de
Yarabbim ne guzel yaratıyor 😍😍
Bende o yok maşallah
Resimdeki kız kim müthiş bişey
bence de
Haklısınız cidden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?