Çirkin olduğumu düşünüyorum, gençliğimi yaşayamıyorum, 20 yaşındayım ve hiç yürüyenim olmadı normal mi?

Çirkin olduğumu düşünüyorum, gençliğimi yaşayamıyorum, 20 yaşındayım ve hiç yürüyenim olmadı normal mi?
Cevapla