26 yaşına geldim şu ana kadar hiçç bir şey yaşmadim. Çirkin olsam neysede, tipim de normal. Bu durum çok anormal degil mi?

Ne sevgilim oldu ne ortamım nede başka bir şey , asosyal takıldım hep. Kaybetmis hissediyorum yaşamadığıma üzülüyorum. Bundan sonrami yaşaycam diyorum..
26 yaşına geldim şu ana kadar hiçç bir şey yaşmadim. Çirkin olsam neysede, tipim de normal. Bu durum çok anormal degil mi?
Cevapla