25 yalındayım ve sevgilim olmadı çirkin miyim diye düşünüyorum?

Bence çirkinim kimse yok hayatımda sanırım kimseyi de bulamıyacam ne zor şey istediğin gibi birini bulabilmek
25 yalındayım ve sevgilim olmadı çirkin miyim diye düşünüyorum?
Cevapla