Konuşup resmini veya kendisini gördüğün kaç kişiye çok güzelmiş, çok yakışıklıymış dedin:)
7 gü
Konuşup resmini veya kendisini gördüğün kaç kişiye çok güzelmiş, çok yakışıklıymış dedin:)
Olmadi valla hep hayal kırıklığı 😄
kıyamam ya :)
Birkaç kişi oldu
İnsallah bir kactir :)
Cevap
1Cevap
Resmini görüp beğenmeden nasıl konuşayım sjsisisi
yahu resim atmadan önce konuşuyosun kafanda şöyledir böyledir diyosun ama görünce oooo diyosun ya ondan bahsediyorum :)
Ben görmediğim biriyle niye konuşayım
Onunla konuşmam için önce yüzünü gormeliyim
hasbinallah :) ya görmedne önce konuşmaya başladığın olmuyomu resmi yok mesela sornadan resim atan falan :)
tamam tamam :)
Yok beğenirsem konusurum
tamam dır :)
Ben çok yakışıklı idim ama şimdi tipsizin tekiyim çok güzel ya dediğim sadece bir kız oldu onuda resimde gördüm internette başka olmadı
Konudan biraz alakasız erkeklerde sesi iyi olanın görüntüsü iyi çıkmıyo ya ses olarak ya da görünümü ikisi bir arada olmuyo
Aynen bu doğru
görüntü oalrak dedim ben :)
wow demek için ikisinde olmasımı lazım senin için
wow demek için ikisinde olmasımı lazım senin için
yok demek istediğim sesi iyi olan erkek görünüş açısından iyi olmuyo görüntüsü iyi olan da sesi iyi değil yani benim tanıdıklarım öyleydi ve sorunun cevabı hayır
tamam :)
Hiç kimse olmadı
güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar