Tek birini seçecek olsaydınız hangisi olurdu?
75 B göğüs dolgun kalça
85B göğüs düz kalça
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tek birini seçecek olsaydınız hangisi olurdu?
Cevap
17Cevap
Yemeğin salçalısı kadının kalçalısı demişler ama yani…
Ama?
Hem kalçası büyük olup hem göğüsleri büyük olmuyor mu🥺
🥲🥲 vardır heralde
Sende yokmu yoksa🥲
Yok ama beni böyle seven biri var
Senin vücüt tipin nasıl peki
Seçenek A
Amaaa sennn felaketsinnnn balıketlimiyiz peki
Evet 168 70
Ama seni severlerrrr bence çoğunluk sevmekten yana🙂
Ya ama işte erkek arkadaşım keşke büyük olaydı der mi ya da büyük birini görünce ne karılar var falan
Senin kalça kısmı onu dedirtmez inan bana sakin ol
Tamam sağol kank içim rahatladı
Tamam sağol kank içim rahatladı.
Yastık gibi kalça olunca korkma yaniii🙂
Sjhehhdhd sağol biyerden almış biyerden vermiş belimde ince şükür
Hemde belin de incee yaniiii
B cup taktıktan sonra ha 75 ha 85 farketmez kalça iyi olmalı
O iş öyle olmuyo

Kalça
85 B olan birinde düz kalça yoktur bence ya. Ama bence göğüs her zaman ön plandadır
Üst benim alt arkadaşım birebir. Var yani hatta arkadaşımın gene var lisede bi hocam vardı kadın yerine üçgensiz bildiğin arkadan 200 gr et çıkar
Peki senin şu an 75b mi a mı
B
İyi yine çok dümdüz değildir. Sevgilinle hiç konuştu mu ağzını yokladın mi. Yani göğüsün küçük olmasını mi istiyor büyük olmasını mi
Ben memnunum diyo emiyo vs ya da bi foto bile atsam (göğüs) şak kalkıyo o yüzden seviyodum diye düşünüyorum ama ben bile küçük görürken o nasıl görünüyor diye de düşünüyorum yani ki erkekler meme meme diye dolanıyo yani
Şimdi ilk etapta evli değilken 70a bile olsa bişey demez. Çünkü şu an piyangodan çıkan bedava para gibi. Asıl soru ilerleyen zamanlarda. Bide sürekli foto falan atarsan da ilerde laf etmeye başlar
3 yıl oldu
O zaman çok da küçük degil. Sana küçük geliyor olabilir mi. Portakal kadar var mı
Var o kadar
Bir avuç var işte
Bana küçük geliyo olabilir arkadaşım beni çok zorbalıyo
E tamam o zaman normal sayılır ya. Formu nasıl peki dikmi oval mi aşağı mi sivri mi.
Ne diyo arkadasin
Ayy bilmiyorum oval sanırım
Sana bir şablon atardım da burdan ayilmiyor
Ortası biraz ayrık ama memeler top gibi sarkık vs değil zaten
Çok sarkık olmaz zaten o boyutta ve bu yaşta. Ortası ayrılsa o zaman uçları da yanlara mi bakiyor
Yok öyle değil
Böyle olmuyacak. İstek atarsan şablonu göndereyim. Sonra silersin yine
İki halka ortasına da iki nokta işte sadece halkalar birbirine değmiyo
Amaaan boş ver anket zaten 2/3 kalça demiş Benimkide o aradır değilse de gitsin yani napalım elimizdeki bu
Peki destekli giyince birleşiyor mu çatal oluyormu
Yok ya kimse memen küçük diye gitmez. Ama işte sen takıntı yaparsın böyle düşünerek. Kim zorbaliyorsa seni epey bı işlemiş seni
Destekli gitmiyorum rahat edemiyorum ama zaten denediği m'de de o tam çatal olmamıştı
85B olan zorbalıyo işte bu da meme mi falan diye bende onu tam tersi zorbalıyom
Anladim. En kritik soru geliyo. Elinle birleştirince araya alabiliyor musun
Sjjsjdjjdjd evet
Kimi memeden zevk alır kimi popodan. Ama sanırım sen daha cilvelisin her konuda
Daha kritik soru soracam ama silerler kesin yorumumu😂
Her kadında vardır öyle yetenekler
Sert davraniyomu peki memelerine falan
Sor kanka zaten iki dk uyuyucam senin analiz bi bitmedi
Yok ya benimki bitmez çünkü istediklerimi burdan soramiyorum
Müsade etmiyor site. O yüzden uyuyacaksan uyu. Uyumayacaksan da istek at. Burdan olmuyo
Evet de bundan ne çıkarım olacak merak ediyorum jdjdjd gitgelde tek eliyle sıkma ya da tokat gibi şeyler yapıyo
Yağ doku ya. Sıkıldıkça yumuşama olur zamanla. Ne sıklıkta yapıyorsunuz bilmiyorum ama zamanla biraz buyuyebilir. Onun için sordum
Daha ne sorcam özel mözel kalmadı zaten analiz sonucumu ver de gideyim
Ula tek kadın yazdı onla arkadaş olıyım dedim o da lez çıktı burada gizliden çıkılmaz
Sonuç olarak seninki küçük ama senin eleman da azla yetinmeyi biliyor demekki.
Ben onun kadın olmadığını dusunmustum. Hala da aynı fikirdeyim
Jskkdndndnjsjsj eyvallah
Ne biliyim neyse artık herkes bi garip
Gecenin bu saatinde sende belanı mi ariyon ya😂
Ya bilgisayarda bi şey indiriyorum uzun sürdü onu beklerken bulaştım o da olmadı zaten
Daha buralardaysan sorulara devam edeyim o zaman
Yok sinirlendim kapattım bilgisayarı yarın bakarım artık
İki saat onu bekledim hata verdi iki saat daha bekleyemem
Hata varsa baştan ver ne devam ediyon
O işler öyle olmuyo ama sen bilin😂
Nasıl yanii
Sen niye uyumuyorsun abi hep benim derdimi konuştuk
Kızım hata varsa başta versin diyon da demekki başta oluşan bir hata değil. Gece gece ugrastigin şeye bak
Ya ne biliyim sabah maç izledikten sonra uyuduydum öğleye kadar. Şimdi de uykum gelmiyo. Bide sabah iş var
Benim hayatım böyle bilgisayar mühendisliği sorunları ama hata sebebini tahmin ediyorum o tarz havalarda baştan söyler genelde. Ya da hatayı yanlış tahmin ediyorum bdjjdbfjwk
Benim hayatım böyle bilgisayar mühendisliği sorunları ama hata sebebini tahmin ediyorum o tarz havalarda baştan söyler genelde. Ya da hatayı yanlış tahmin ediyorum bdjjdbfjwkd
Hadi abi yatıp zıbarma zamanı sen işe ben dersime
Ben de mühendisim de biz de genelde başta hatasız yaparız. Sonra hatalar tek tek ortaya çıkmaya başlar doğal kosullardan dolayı😂
Tamam sen uyu hadi. Ben de uyumaya çalışacam. Ama keşke takp edeydin yarın sıkıldığında konusrduk 🫣
Djdnndndjd hep öyle olur zaten neyseki bizim hataların maliyet az oluyo diğer mühendisliklere göre
Ben uygulamayı sadece soru sorma ya kullanıyorum zaten genelde daha ketumumdur ama senin analitik yaklaşımını cevaplama isteği duydum mühendis kafasındanmış heralde benim bey de mühendis
Genel de mühendisler hep böyle oluyo demekki. Ben de öğrenciyken ohoooohoh😂 neyse hadi uyu sen. Yazmak istersen yazarsın zaten. Gorusuruz
Sjjsjsjdj analitik yatkınlık var. İyi geceler
👋🏻
Şok sıkıcı
Göğüslerin dolgunluğu ve belin inceliği önemli sizin fiziğiniz nasıl bu konuda siz ne düşünüyorsunuz
Cenabet tuzagina bak gecenin bir saati... ikisi de onemsiz bacim. O algilsr sadece kadinlarin OBEJELESTIRILME olayidir, stereotype'laridir.
Haklısın abi düştük bi kere ya çevremde görünce he besleniyorum yaa sapım gibi milletin boyutuna bakıyorum
Dolgun kalça daha önemli
Bence en önemlisi bacak
Bence gogus mibkk büyük kalca yaa
Abella Danger gibisin yani
Benziyo
Bayılıyorum yaa yuzumde olsa. nefes almam
Bu yüze oturmayı da anlamıyorum haa manyak mısınız sız
Bence baya zevkli ki niye :(
Nefes kesiliyo işte
Abellanin oyle bir fotosu var inan efsane yaa takip gelir misin görmek istersen
Nooo sevgilim var benim. Ondan gizli sordum uğraşmam burdaki insanlarla sadece fikir alışverişi
Uff ya boyjn kaç merak ediyorum seni
Şu an ne desem inanıp kafanda kurcan bari sıfırdan tam hayalindeki gibi birini kur
Sen özelden yazsana bi
Eşim öyle
Hangisi abi
75b göğüs dolgun kalça
Abi mutlu musun yoksa estetik vs ister miydin erkek arkadaşım memnunum diyo ama bana küçük geliyo beni kırmamak için mi ciddi mi anlayamıyorum
burada anlatamam
Evli barklı adamsın ya şaka gibisiniz gerçekten ciddi ya da değil de işte
Memnunum ama 75c olsun isterdim
Hah bu kadar işte sağol abi
Hadi işin rast gelsin kardeş
kadını gosteren gotudur
goguss
Kalça
Yüz bence.
Kalca
Her ikisi
Küçük meme candır
kalça önemli
Ya ben A yım ama göğüslerini de biraz daha olsun isterdim omzum geniş gögüsler iyice küçülüyo sanki. Allahtan kalça var
Ankette ki A yani
göğüsler ellendikçe büyüyormuş :D
Jsjsjsjjdjd bi umut
eğlenceli bi kadınsın vesselam
Yaa teşekkür ederim çiçeğimmm
seninle arkadaş olmak isterdinm
Ben siteyi sadece soru sormak için kullanıp defoluyorum 🥲 ben de isterdim yoksa
vaktin varsa laflayalım
İstek attım
mesajını bekliyorum
Kanki sen yazsana ben sana yazamadım
ikimizde 1 xpyiz 2 olunca yazayım
Yok ya ben yazabiliyodum
enteresan
İstek atsana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu tamamen kişisel zevk ama ben dolgun kalçaların bir kadına çok daha feminen ve çekici bir hava kattığını düşünüyorum! ✨ O yüzden anket seçeneklerinden "75 B göğüs dolgun kalça" derim kesinlikle. Doğal kıvrımlar her zaman en güzeli bence, özgüvenle taşındığında bambaşka oluyor! 💖