156 60 kiloyum itici bir şey mi sizce kilom fazla mı ya da ben nedense çok kafaya takıyorum seviye yetseydi foto paylaşacaktım
9 gü
Göbüş var mı göbüşşş
Canım benim, öncelikle böyle hissetmen çok normal, hepimiz dönem dönem kendimizi sorgularız! 💖 Ama unutma, güzellik sadece sayılardan ibaret değil, asıl önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin. Her vücut tipi eşsiz ve harikadır! Belki küçük stil hileleriyle veya doğru kıyafet seçimleriyle daha iyi hissedebilirsin. Kendine haksızlık etme, öz güveninle ışıl ışıl parlamalısın! ✨ Sen çok değerlisin.
Cevap
19Cevap
Yok iyi. Ama 5 kilo daha versen kafan daha rahat eder. 😀
can bogazdan gelir. Ye gitsin yemek.
Ölçüler önemli
Spor yapabilir durumdaysan sağlıklıysan ve ölçüler dengeliyse sorun yok 3-5 fazla eksik önemli değil ama zor gibi
Ölçülerin nedir
Belim 75 omzumu hatirlamiyorum gogsum 92 cm flndi glb kalcam ise 98 falan bir bacagim 52 cm di yanlis hatirlamiyorsam
Glifor kullaniyorum pcosdan dolayı o yuzden zor veriyorum ve bu ara o ilac yuzunden hersey tiksindim nadir seyler tuketebiliyorum mesala dun sadece cubuk kreker ve dondurma ile gunu kapatmak zorunda kaldim bazi meyvelerden bile tiksiniyorum artik
50 kg olsan tadından yenmez hadi olmadı bari şu 4 kg yu veriver
Vercem vercem 67 den düştüm zaten vitaminlerim eksikmiş spor yapmama rağmen veremiyordum ilaç kullanıyorum veriyorum artik
Hadi maşallah sana
Kısa ve bi tık dolgun yapın var sanırım. Neden itici olduğunu düşünüyosun
Takıntı gibi birsey ama arkadaslarım iysin diyor
Seni anlayıp biri bu takıntını azaltabilir
Bilmiyorum ben zayiflasamda baska bir takıntı edinirim galiba eski aliskanlik
Neden böyle düşünüyorsun? Övülmeyi mi seviyosun
Yokda nebiliyim
Ben seni anladım da yazamıyorum burdan
Biraz fazla gibi. Saglik acisindan fazla. Goruntu itibariyle de fazla gibi
Buraz fazla bnce ya cokda degil dağılım olarak iyi
Kötü değil, balık etli, vücut yapısı ile de alakalı biraz
Balık etlisin sanırım. Foto vermek istiyorsan takip et ben yazarım
biraz kilo vermen lazım fazlan var ama dert etme kendinle barışık ol
Bence fotonu görmek gerekli. Biraz kilo verme şansın var mı?
Yani görmek lazım böyle bir şey söylesekte havada kalır
Fazlan var ama çokta değil fotoğraf olmadan anlamak zor olsada kafaya takmana gerek yok zaman zaman fazlan olması normal
5-6 kilo versen senin için daha sağlıklı olur
Fena Değil Ama 50Kg Olsanız Daha İyi Olabilir.
Olabilirde oylede cok kuru olcam gibi hissediyorum 56 kilo falan olsam daha iyi gibi
Yoo bence abartı değil
Eni boyu bir
Abartma ya dağılım olarak iyim ben
Abarttm ama kilolusun 45 kilo yeter sana
Kemik mi oliyim 55 yeter
Dombili kadınların sıfır beden ya da fit hatunlara dediği rutin söz
Kemik tahta 😁
Hâlbuki hatun dediğin çıtı pıtı zarif olmalı
165 boyunda 48 kilo kadın okadar tatlı oluyor ki anlatamam
Hiçte kemik falan değil
şu an senin o kiloyla belim kadar baldırın olduğuna eminim
Sen bilirsin yinede
Ya herkesin kendi fikri ben bu kiloyu sporla yaptım yag oranım yüksek degil her erkek ayni fizigi begenecek fiye birseyde yok sen oyle seviyorsun diye dogrusuda o degil git kendine oylesini bul banane yani
yağ oranın kaç?
Normal gibi
8-10 kilo fazlan var
Yok gayet iyl
Kilo dağılımı önemli
Kendini sev yeter.
Atabilir misin bana
Gayet iyi bence
İdeal bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar