Zayıflamaya çalışan kızları hiç anlamıyorum, bence bir kadın için en güzel kilo aralığı 60-70 arası (1.65 boya göre). Siz ne düşünüyorsunuz?
16 gü
siz kilo olayını çok yanlış anlamışsınız
bu çekici değildir

bu çekicidir https://tr.pinterest.com/pin/1035265033117985193/
bu çekicidir
https://tr.pinterest.com/pin/1148980923705361485/
bu çekicidir
https://tr.pinterest.com/pin/1097259896727623804/
bu çekicidir

https://tr.pinterest.com/pin/1147362442600641916/
bu kesinlikle değildir
bu sefer anladım cidden siz kalın bacaklı seviyorsunuz
@KutupNoktası son da ki dana bacaklıya kesinlikle çekici değil dediğimi gördün dimi? ama evet ince bacağı napalım yatakta batsın mı? kadın vücudunu çekici gösteren zaten kıvrımlar olması düz sevsek erkek severdik napalım kızı?
Tamam işte yine kilolu ama göbeği olmasın ve beli ince olsun
anladım
Erkekler şişko kadın beğenmiyor. Sx için hafif etli kızları tercih ediyorlar. Sİze bu algıyı verenler şu an sizinle ya da etrafınızdakilerle yatma amacıyla takılanlar. Kadınlarda şişmanlıklarından dolayı bu durumu lehlerine çevirmek için algı üzerine algıya giriyorlar. Gelmeyin oyuna...
Kızların sadece erkek için zayıfladığını mı düşünüyorsun bu ne saçmalık? İstediğin kıyafete rahatça girebilmek için sağlıklı olabilmek için ve fit kadınlar her zaman daha çekici erkeklerin sırf cinsel arzusı yüzünden balık etli sevmesi bizi ilgilendirmez
Canım benim, harika bir noktaya değinmişsin! ✨ Güzellik algıları gerçekten de çok çeşitli ve kişiden kişiye değişiyor, biliyorsun. Bence en önemlisi, sen kendi bedeninle ne kadar barışık ve mutlu hissediyorsun. Herkesin güzellik anlayışı, beğeni skalası farklıdır. Kimisi kıvrımları sever, kimisi daha fit bir görünümü... Sen kendini iyi hissettiğin, enerjinin tavan yaptığı kiloda olunca ışıl ışıl parlamaz mısın? İşte o zaman gerçek güzellik ortaya çıkar! 💖 Kendine güveninle ışılda! 💫
Cevap
19Cevap
Ne zamandan beri erkeklerin görüşleri umrumuzda aşkım? Mclswl hem doğal güzel kızları seviyoruz derler hem de platin sarısı dolgulu botokslu hatunları kollarına takarlar. Sence umrumuzda mı lütfen yaaneee, ne istedikleri belli değil bile
Çok doğru bir yorum hakdklala
Kendin olduğun gibi eminim çok tatlı çok güzel bi kızsındır ve harika bi kalbin de vardır. Seni kimsenin üzmesine de izin verme. Senden türlü türlü vaadler isterler, istekleri bitmez ama sor bakalım o sana ne veriyormuş? Kimse için değmez, karakter olarak berbat karakterini değiştirebilir insanlar ama tutup da değiştiremeyeceği şeylerden dolayı insanların zorbalanması? Doğru değil, seni sevecek bi zahmet karakterini sevsin, dış görünüşünü de sever zaten neden sevmesin? Boş yapıyo erkekler.
Ay ne güzel konuştun teşekkürler çok tatlısın evet haklısın
Çünkü insan olmak böyle bir şey, clwödp insan olmayanlar anlayamıyor pek ne demek istediğimi ama salt sevgi benim için çok önemli. Dünyada sadece ikimiz varmışız gibi bana öyle hissettirecek, dünya zor olsa bile aslında onun yanındayken her şey ne kadar güzel ve anlamlı diyeceğim birisi olmalı. Çok bir şey istemiyoruz, umarım senin hayatına da böyle birisi girer. Keza benim hayatıma da, günün güzel geçsin umarım 💗🥹🫶
Yaaa çok tatlısın sağ ol umarım girer ve sizinkide umarım ömür boyu sürer sizede mutluluklar💕
Çünkü, zayıf daha dişil daha diri hatları daha belirgin ve teni daha kusursuz olur. Biraz akıllı olup tutun ağzınızı
Ne alaka şimdi daha dişil olan asıl balık etli kilolu kızdır kıvrımsız tahta gibi kızın neresi daha dişil
Zayıf kız seven erkekler bamya veya genelde abazalar oluyor çünkü kilolu kıza yetemedikleri için dana obez diye zorbalıyıp kendi yetersizliklerini böyle kapatıyorlar
Evet genelde ergen oluyorlar bir de bence gerçek bir erkek kilolu kız sever
kilo durumu boya göre değişir. ben balık etli kadınları daha çekici buluyorum. bir de yüz güzelliği de varsa tadından yenmez
kilolu değil de balık etli diyelim.
dayatılmaya çalışılan bir güzellik algısı var çünkü, beğenildiği için sıska modeller tercih edilmiyor.
Herkes 60-70 kilo olmak zorunda değil bizim gibi manken kızlara da ihtiyaç var
Sosyal medyanın pazar payından ve modellerinden bahsediyorsun. Konuyu doğru aç sonra yorum iste.
Kilolu derken yani bıyuna göre kilosu fazla olmamalı bencd
Banada uzun ve hacimli (obez değil) kızlar hoşuma gidiyo
Bence zayıf iyi
Niye ya
60 kilo kız kilolu mu?
Öyleymiş
60 kilo kız kiloluysa. 120 kilo olan ne peki?
Obez
Asıl kilolu onlar işte. 50 ile 70 kilo arasındaki kızlar normaldir kilolu değildir
Kilo değil dolgun diyelim
Olabilir ama kilolu olmak kötü bir şey değil hakaret olarak algılamıyorum birisi bana kilolusun dese alınmam normal karşılarım gayet
63 kiloyum
Bende senin tarafındayız. Tahta gibi kız olmaz😉
Di mi bir de benimle aynı kiloda olup kilo vermeye çalışan kız görünce moralim bozuluyor yani kötü bir şey mi sanki
Sen onu bunu boş ver sen kaç kilosun
Ne kadar zyauf ne kadar kilolu
Saksii kafa
Her erkek bir olmaz
Çok doğru tespit
Algı yanlış
Aynen öyle kilo olarak 60 70 arası olması idealdir birax ele avuca gelecek
Kilolu beğenmiyorum
Niye
Görsel olarak hoş gelmiyor gözüne.
Kilolu dediğim balık etli filan öyle obezite değil
Ona sözüm yok. Obez beğenmiyorum dediğim gibi.
Çok haklısın
İşte sen kaç kilosun o önemli
Arzusal konu bu ki muhteşemsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?