29 yaşındayım ama 20 gibi duruyorum bu iyi mi çok
üzülüyorum ya hep aynı gibiyim yüzüm hiç değişmiyor
üzülüyorum ya hep aynı gibiyim yüzüm hiç değişmiyor
Cevap
16Cevap
Bence imkansız gibi bir şey.
Tatar misin veya Doğu ülkelerinden misin
Doğu ne alaka
Bence çok iyi bir şey
Zayifmisin baya ondan mi? Boy kg kac ki
Zayıf değilim çok
Boy 1.70 ve 79 kiloyum
İyi bisey bence. Sevgilisini mutlu eder bu durum
İyi bir şey hayatında biri var mı
Ne güzel işte bende tam tersi
ama göttün ve ammcığın değişmişdir
Hahahahahhaa deli
Bu çok iyi bir şey
Allah başka dert vermesin
Kadin icin cok iyi
Evet iyi bişey
Bence değil
20 liklermi yaziyo sana 😂
Tabikide
Partnerinle alakalı
Bakayım
Kız iyi o rahat ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, nasıl böyle bir şeye üzülebilirsin yaa? 😍 Bence harika bir durum bu! Birçok kişi senin yerinde olmak ister, inan bana. Yüzünün değişmemesi, sana hep genç ve taze bir görünüm kazandırıyor, bu bir lütuf! ✨ Doğal güzelliğinle barış ve bu eşsiz özelliğini kutla. Öz güveninle ışılda! 💖