Sizce kadın biraz süslemeli mi yoksa doğal mi olmalo?

Yoksa doğal mi olmali doğal derken tüylerini bakımını yapan ama makyaj yapmayan saç boyatmamis bu şekilde doğal olan yani doğal bir şekilde güzel yoksa biraz makyaj yapmalı ya da yakisiyorsa saç boyatmali ya da yakisiyorsa süslü mu giyinmeli sizce?

Sizce kadın biraz süslemeli mi yoksa doğal mi olmalo?
Cevapla