İş arkadaşlarım solaryuma gidiyor esmer olduğu halde ve bana hakaret ediyor?

Ben çok beyazım ama halimden memnunum. Ruh gibisin un gibisin hayalet gibisin deyip deyip duruyorlar. Sen de solaryuma git biraz güzel görün falan diyor. Halbuki zaten ben güzelim ve ben kendimde beyaz teni seviyorum ve kimseye de fikrimi diretmiyorum. Karşımdakini olduğu gibi beğeniyorum. İş arkadaşlarımın sürekli böyle demeleri çok sinir bozuyor, git kan tahlili yaptır, hayalet falan deyip duruyorlar moralim çok bozuluyor, yani illa bronz olmak zorunda mıyız?
İş arkadaşlarım solaryuma gidiyor esmer olduğu halde ve bana hakaret ediyor?
Cevapla