Şimdi tartıldım 97 kilo geldim 95 kilo üstü kadınlar da güzel ve çekici midir?
20 gü
Şimdi tartıldım 97 kilo geldim 95 kilo üstü kadınlar da güzel ve çekici midir?
Hayır olamaz ama burası abazan pazarı o yüzden senin hoşuna gidecek şekilde cevap verirler sen de saf olduğun için buna inanırsın bak bu sitede bir soru sordum açıklamaya da dün bunu yazdım Kandırılan, kandırıldığı için ağlayan, üzülen, depresyona giren, kullanılıp atılan, yarı yolda bırakılan, eşinden/sevgilisinden şikayet edenler her zaman kadınlar oluyor. Bu sitede de devamlı ilişkisiyle ilgili sorunlardan bahseden kadınlar görüyoruz. Bir de erkekler şöyle kadın sever mi? diye soruyorlar ya da kendilerinde olan fiziksel özellikle ilgili olumlu bir şey söyleyip soru soruyorlar erkeklerin soran kadınların hoşuna gidecek şekilde cevap veriyor ama kadınlar aşırı saf olduklarından dolayı erkeklerin onları kandırmak, elde etmek için yalan söylediklerini anlayamıyorlar. Kadınlar erkeklerin güzel sözüne, iyi davranmasına, hesap ödemesine hemen çok kolay aldandıkları için hep mağdur oluyorlar. Kadınlar asla daha zeki değil. Kimsenin gerçek niyetini anlayamıyorlar.
Sağlıklı değil kadını da erkeği de ama zaten o insanlar da bunun farkında olduğu için ve bir evreden sonra bu onların kontrolünden çıktığı için kimseye "tavsiye" adı altında en ufak bir yorum yapılmaması gerektiğini düşünüyorum. Zayıf olabilir, kilolu olabilir. Bir kişi kendisi sormadığı sürece kimsenin bedeni hakkında söz hakkına sahip değiliz. Hepini çok güzelsiniz. Erkeklerin hakkınızda ne düşüneceğini kafaya takıp bu siteye yazacak kadar düşmeyin lütfen. Bu sitedeki insanlar abaza yani ne isterseniz onu söylerler. Kilo vermek ya da almak istiyorsanız bunu sadece kendiniz için yapın. Çekici olan insan kiloluyken de zayıfken de farkını belli eder zaten🌸
Senin için demiyorum yanlış anlama ama neresi çekici olsun çuvala yağ basmışsın gibi oluyorlar. Normalde dış görünüş üzerinden pek yorum yapmam sorulduğu için yapıyorum. Bu tarz seven erkeklerin amaci sadece cinsellik o konuda netleşelim. Elinde avucunda malzeme olsun ister.
Ahahahahaha
Külfet desene ahaha
@minyonnnbirkizz ideal kadın yazdı 😍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Merhaba, bu gün 15-20 tane soru gördüm ama görür görmez en çok dikkatimi çeken soru bu oldu zaman kaybetmeden yazmak istedim. Her kadının kendine has güzellikleri vardır bu konuda iki uç kısma dair bilinmeyenlerin çokluğu sebebiyle, bir çok kişinin gözünden ilgisinden ve beğenilerinden kaçan çok önemli ayrıntılar vardır ve bu durumun yaşandığı kişilerden birisiniz ve artıları çok olan bir görünümüz vardır. Bu özellikleri detayları bilenler için ise siz sadece çekici değil çekiciliğin ötesinde etkileyiciliğe ve kışkırtıcılığa sahipsiniz. Detay vermemi isterseniz yazabilirim.
Canım benim, kilolar sadece bir sayıdan ibaret unutma! ✨ Güzellik ve çekicilik dış görünüşün çok ötesinde, tamamen senin içindeki ışıltı ve öz güveninle ilgili. Erkekler de dahil herkes, bir kadının kendine güvenli, enerjik ve pozitif duruşuna hayran kalır. Sen kendini nasıl taşırsan, dünya seni öyle görür! Işığını saçmaya devam et, sen çok değerlisin! 💖🌟
Cevap
172Cevap
Genelde seksi oluyorlar yatakta erkekler çok seviyor gadası
🙊
Ne sandın
Yia günlük hayata giydiği kıyafetlerden dolayı yargılanan bir kadınsa peki buna ne demeli
@ᗴᐯᒪIᗷIᖇI04 yargılanan kişiler genelde en dikkat çekici kişilerdir
İşte kilolu olduğundan dolayı
@ᗴᐯᒪIᗷIᖇI04 belki
Kimseyi ipleme sen kendinle barışıksan tamam gerisi önemli değil ama bazılarıda çok tatlı oluyor be sevdikçe sevesi geliyor 🔥😉
Cok cok tesekkür ederim
73
165'ten kısaysan morbid obez, 180 altındaysan da obez kategorisine giriyorsun. Ve şunu bir netleşirelim. Sağlık çekicilikten çok daha mühim❗ Ben de sağlıklı aralığa gelmeye çalışıyorum ve bunu düzeltmek bizim elimizde. BBW seven çok var ama elalemin bunu sevmesinin bir önemi yok. Aksine obezitenin iyi bir şey olmadığı gayet bariz. Git bir sirkelenip kendine gel derim sorun sahiciyse.
Aşırı kilolu olmak eger hormonel bir sorunun yoksa bunu kontrol etmeyi bilmelisin fazla kilo bir çok iç hastalıkları meydana getiri düzenli zayıflama yapıla bilir bana aşırı kilosu olan biri çekiçi gelmez eger hormonel sorunun yoksa sana tavsiyem biraz kilo ver ama düzenli diyetle öyle hapla otla degil ve ani kilo düşüşünden de kaçın bir anda kilo vermek de vucut dengesini bozar laflarım seni kötülemek degil tavsiye amaçlıdır yanlış anlama
Kilolu sevilebilir ama bunu cinsellik oalrak görmekten ziyade uyum sempati ya da kafama göre diyebilriiz.
Sağlıklı ise kişi ve kendisi ile barışık ise sorun yok. Ama fazla kiloda ileride sağlık sorunlarına yol açabilir..
Şişman ya da zayıf mesele uyum ve anlaşma.
Bence çekicilik kişilikle şekillenir , yani ilk fizik olarak çekici bulup sonrasında kişilik olarak beğenmedigim insanın tüm çekiciliği gidiyor ya da fizik olarak ilk çekici bulamadığım bir insan kişilik olarak süper olunca acayip derecede çekici gelebiliyor
100 ü bulma yeterki kilonu sorun olarak görme onlarla barışık ol ve seni olduğun gibi seven insanlarla görüşmeyi tercih et ve kilondan memnun değilsen de bir doktor kontrolü ile ideal istediğin kiloya ulaşırsın işte o zaman seninle alay edip beğenmeyenler ozmn peşine koşarsan parmağında oynatırsin değişime yeterki açık ol
Çekici değil, kimse kimseyi kandırmasın. Ama vücut s harfini andıracak kıvrımlı hatlara sahipse bu bir avantaj. Zayif kadınlarda da genelde erkeklerin önem verdiği göğüs küçük oluyor. Avantajlı yerlerini öne çıkarman lazim. Bir de zayıflama iğnesi moda, tavsiye ederim çoğu tanıdığım inanilmaz kilolar verdiler.
Açıkçası bende kalıplıyım ve hiçbir zaman niye "kalıplıyım" demedim ve bu sebeple bana yakışacak kadın tipi tam olarak sen ve sana benzer kadınlar olmalı. Ki bence o şapşik yanakları sıkmak bile yeterli
Sadece örnek bu arada, bu sapık deme sonra :D
Sorunun cevabı: Değildir, eğer beğenilmek istiyorsan kilona fiziğine dikkat etmek zorundasın
Ben nasıl fiziğimi önemsiyorsam karşı taraftan da aynısını beklerim.
Aşırı kilolu olupta, kilosuna dikkat eden fit birinden ilgi bekleyen biri varsa fazla hayal kurmasın.
Bunu ancak fotoğrafla görebiliriz. Boyun kaç? Eğer kısa ise fazla kilolusundur. Bence her şeyi bırak sağlığın için zayıfla. Her gün düzenli vücut geliştirme antrenmanı yap 1 saat kadar. 2 saat de yürü. Toplam 3 saat. 3-4 ayda bütün fazla kilolarını kaybedersin
120 kg sevgilimde oldu 40 kg zayıf sevgilimde
Karaktere odaklı ilişki zemini kurdum fakat fiziki ve dış güzelliğe odaklanırsak.
Bakım yapıldığı takdirde bir erkek için sorun olmaz.
Çoğu erkek nefes alsın yeter modunda olduğu için sorun olacağını sanmıyorum.
Benim deneyimim: olgun ve kilolu bir sevgilim vardı 40 yaşlarında.
O kadında yaşıtlarıma nazaran daha fazla zevk aldım.
Sadece Bedensel temas değil, yaşam zevkide olgun bir kadından alınır.
("20-25 yaşındaki" ) kızın tribini, 12 yaş hareketlerini aklı başında bir erkek çekmez...
Neden bütün kasınlar bu kadar garip ve kırıcı yorumlar yapmış? 1) Kilon sadece seni ve doktorunu ilgilendirir. Sağlığınla ilgili bir sorun yoksa sadece seni. 2) Ben kadınlardan hoşlanmadığım için kendim hakkında konuşacağım, kilolu erkekler de çok sevimli gelirler bana, bir de uzunlarsa bence güzel oluyor.
iyi ki varsin ❤️ yorumlar o kadar beni kirdiki okumadim bile senin ki ilac gibi geldi
😘
maalesef çekici diyen herkes sabah sabah azmış insanlar ben sana gerçeği söyliyiyim kimse kilolu sürekli terleyen vücüd hattı olmayan birini beğenmez
Ama sürekli mesela terledigimi ya da kadinsi vücudum olmadigini nerden biliceksin😣
Kısa boylu olup üstüne de kilolu olduğun zaman vücüt silindirlidir terleme konusu eh yaz ayı normaldir
Yanıldığım kısım var mı
Kalp yorulduğu için daha fazla terler bence
@scorpiongirl429 kesinlikle yerinde tespit
çekici ve seksi oluyorlar ama yatakta pozisyon kısıtlığı olmasa keşke bir tek misyoner pozisyonu olur doggystyle pozisyonu için normalın üstünde uzun penise ihtiyaç var ayakta kucak pozisyonu olmaz kadın üste erkek altta cowgirl pozisyonunda erkek altta ezilir bunlar olmadan evlenmek isteyenler erkekler çok seviyor olması gerekir haksızmıyım sence
Kimine göre çekici kimine göre itici
Kadın ya da erkek fark etmez ikisi de aynı fikirde emin ol
o yüzden kimseyi takma
kilolu olup çok tatlı güzel hatta seksi denebilecek kadınlar tanıdım.
Ben hep kilolu sevdim nedense 100 ve üzeri ama gerek yokmuş
Ne ye gerek yok
Kilolu sevmeye gereksiz zorluk yani
Sorunlarınız o kadar çok ki bari ince seveyim de gözüm gönlüm yerine gelsin
@Roosey kilodan kaynaklı özgüven sorunları sevgisel sorunlar kendini ifade etme sorunları
Cinsel yetersizlik vs vs
Nereniz çekici olacak be yağ tulumu obezin tekisiniz bakma buradaki Abazalara onlar cinsellik için nefes alsa yeter diye bakar faydalanmak için
değil. kusura bakmayın ama bu kilo bir erkek için bile normal değil eğer erkek 2 metre değilse bırak kadını.
ben şahsen külolu kız görünce boyu posuda varsa bi afallıyorum
Ben kilolu kadın seviyorum ama boy 155 165 arası olacak, uzun olmayacak:)
Not sporcuyum, çoğu erkek niye o kadar zayıf kız varken kilolu seviyosun diyor bana ama onlar bilmezler
Kilolu aşktır :)
Sporcu erkek sever misin?
Neredesin kiz
Yag tulum şeklinde dağınık bir kilo oranı yoksa, bel ince kalça genişse ve kıvrımlar belirginse Evet
Senin öyle mi
@Drrfeelgoood evet ama ben 65 kiloyum
Tabi kş öok kmtğ bşr görsel olarak görüyoruz. Bazı abazalar güzel vs yazabilirler belkş menfaat sağlarım diye ama bçyşe şeylere ihtiyaxı olmayan hiçbşe erkek bunu yapmaz
Şişman sayilmasin balık etlisin ve çoğu erkeğin isteği baliketli kadınlardir ve bence güzelik kilo ya da yüzle olunmaz kalp güzel se gerisini salla gitsin
Boy kilo endeksine uymayinca estetik olmuyor.. Şahsen ben vermeye çalışıyorum fit olmak sağlık açısından da iyidir.. Ama bunkonuda yapıcı yaklaşmalı tabiki.. Bizim toplum acımasız bu konuda..
Boyum 158 bir ara 60 kiloya çıktım hayatımın en berbat dönemiydi çabuk yorulursun nefes nefese kalırdım şu an 45 kiloyum tam olmam gereken kilodayım ve çok mutluyum kesinlikle fazla kilo yağ insanın hayatından konforundan çalan bir şey aldanmayın insanların dediklerine sağlık herşeyden önde
Herkes kilo alabilir ama farkındalık şart bende çok kiloluydum 7 Ayda düzeldim artık herkes şaşırıyor iyi şeyler söylüyor , kendine bakmalısın kısacası
yarrrmın altındaki buruşuk dşşkk gibiler aynı o kadar iğrencler ki sanki yürüyen bk gibiler hani yemiş yemiş sıcmamış dersiniz ya aynen öyle yanına yaklaşsam sanki sıcacakmış gibi o kadar miğde bulandırıcı canlı olamaz ya domuz gibi yiyorlar mk ne var ne yoksa yakında erkekleri de yerler bunlar
Millet parkta heykel damacana dürtüyor😂
Hiç üzülmeyin iki memintonun çözemeyecegi erkek yok🤣🤣
https://www.youtube.com/embed/LpWkMIGPsyUönemli olan insanın sağlığı, o sağlıkta bulduğu mutluluğu sonuçta, hayat bu kime nasıl geleceği belli olmaz yeter ki içinizde ki heyecan mutlu olsun
Genel goreceli seyler disinda herkesin kendine gore vardir bir cekiciligi ayrica kilolu insanlar gorsel disinda diger ozellikleri yuksek olur o yuzden daha efektif dirler
Hayır daha güzel ve çekici değillerdir bence kusura bakma 😅 böyle şeyleri fetiş haline getirenler hastalıklı bence. Bu kadar kilolu olmak zaten sağlıklı bir şey değil.
Eğer çok şişman görünmüyorsan bence gayet güzelsindir zaten zayıf kadınlar hiç güzel değil kadın dediğin etli butlu olur sen eminim ki çiçek gibisin şimdi ☺️🥰😘🌹❤️
Erkeklerin nasıl göreceğinde çok daha önemlidi sağlığın için tehdit
Güzel olmak için değil sağlıklı olmak için zayıflamalısın
Valla ben de 95 kiloyum hamilelik emzirme VS derken benim göbeğim var sezeryan göbeği oda önceden de vardı da benim belim ince zayıfladığım zaman yüzümden ve belimden gidiyor göbek duruyor maalesef kalçamda bence kiloma göre uygun büyük öyle
95 işte
1.68 faian
Sorma onu 😂
Boyu uzunsa çekici oluyor kendi sağlığı önemli ama önce bence
Ahh boyum yooook
Cok haklisin evet saglik olmadiktan sonra 40 kilo da olsan 120 de olsan bi faydasi yok
🙊
Ozaman direkt konuyu değiştiriyoruz ee hafta sonu naptin
Burasi öyle sicak degil bi iyi bi kötü dün simit yedim😂😂 biraz dan ise gitcem
Thai Massage mi? Kütletiyor lar dimi
Sizi seven böyle sevmeli, Dış görünüş insanın değerini biçmez.
Önemli olan vki... çekicilik değil sağlık önemli olan. Ayrıca boy da önemli bu durumda, 1.75 boyda 95 kilo biri ile 1.60 boyunda biri bir olmayacaktır
Değildir. Gerçekçi olmak gerek sağlığı için de toplum beğenisini umursayan biriyse de düzenli kilo vermesi gerekir.
Geçen kadının bir yazmıştı 80 kiloyum. iliskide kocamın üstündeydim adamin nefesi kesildi demişti. Dikkat et nefes kesme.😁😁
Vardır güzelleri de
Bende aynı kilodayım ama çekici değilim güzelim de demiyorum kendime
Kilo iyi bir şey değil ya
Bana tatlı olduğumu, güzel olduğumu söyeleyenler oluyor ama içten içe hiç inanmıyorum öyle diyenlere.
Sağ ol
Kendimden yolla çıkarsam 🤔
Fiziğine bağlı mesela benim göbeğim var kalçam yok hoş değil ama beli ince kalçası büyük arkadaşlarm var mesela onlar çekici.
Dediğim gibi yağ dağılımına bağlı🤷🏼♀️
Göbek seven erkekler de car benim gibi
Var*
Tatlım erkekler ne düşünüyor bilmem de tabi ki her kilodaki kadın güzel ve sexidir. Balık etli kızlara bazı kıyafetler zayıflardan daha mükemmel oluyor. Ayrıca biz ne zamandan beri erkeklerin ne düşündüğünü umursuyoruz 🤣
Rakamlar çekiciliğin ve tutkunun önüne geçemez...
kimse seks dışında yaklaşmaz onlara yaklaşanlar da yine az olur
Maşallah hayatım biz yemeği seviyoruz yemeklerde bizi erkolar sevmesede olur bence hı?,🥳🥳
Balık etli hatun seviyoruz biz de yiyin yiyin iyicene yiyin :)))
Ooo iddialiiii
Ben seviyorum kilolu kadınlar hep hoşuma gidiyor ilgilimi çekiyor bu kadınlar
95 kilo ve üstü kadınlar obezdir. Güzel de değildir, çekici de.
Maalesef çekici ya da güzel olmuyorsunuz øbəzsiniz kilo vermekte zorlanıyorsunuz kendinizi Biz kilolu kızlar çok çekiciyiz ve güzeliz diye kandırıyorsunuz Allah yar ve yardımcınız olsun
Boyu uzunsa yakılabilir ama boy kısa ise kötü durur erkek için de kadın için de aynıdır
Spor yapıyorsan vücut bir forma sahipse tamam ama kendini salmışsan yapacak bir şey yok
Kör malın kör alıcısı vardır derler. Bu dünya da herkesi herşeyi seven milyonlar var
Zevkler ve renkler tartışılmaz elbette güzel bulan vardır
Sağlık için iyi değil kilo vermeye bak vucut kitle endeksin kaç.
Bana göre değil. Balık etli tamam da bu kadarı biraz fazla sanki.
Her kadın güzel ve çekicidir bende kiloluyum bakımla kilolular zayiflardan daha iyi bea 😂
Çekicilik ve güzellik sadece fizikten ibaret değil ki
Güzel olabilirler belki ama çekici olduklarını düşünmüyorum.
Bana göre değil şahsi görüşüm bu yönde ama şu bir gerçek kilolu olanlar daha sempatik
Hayır aksine kilo arttıkça iticilik üstel bir artışla artar.
Boyun uzunsa kilon belli olmaz. Balık etli de seven var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?