Kızlar neden çok makyaj ürünü kullanıyorsunuz?

Yani allık sürün tamam ama bir sürü şey var, kaş için ayrı, kirpik için ayrı, dudak, burun, göz çevresi kremler, ürünler falan. Yani tüm bunları yaparken insan olduğunuzu unutmuyor musunuz, biz yaratık falan mıyız kafasına girmiyor musunuz? Ha diyeceksiniz ki kendimizi iyi hissetmek için yapıyoruz, normalde de beğeniyoruz veya beğenmesek de kendimizle barışığız, sadece daha iyi hissetmek için yapıyoruz diyebilirsiniz ama bu kafadan çıkmanız gerekmiyor mu? Biraz da kendinizi doğal halde görüp iyi hissedin.

Kızlar neden çok makyaj ürünü kullanıyorsunuz?
Cevapla