Heryerimden memnunum ama bir kac ozelligim ile barisamiyprum nasil ozguven kazanirim?

Öncelikle fiziki olarak kendimi anlatmam gerekirse 167 63 kiloyum açık renk saçım beyaz tenim var ama kendimle barışamadığım birkaç nokta var yüzümde burnumu çok takıyorum onun dışında bir problemim yok ama hafif kemeri sinirimi bozuyor yaptırmak istiyorum herkes gibi mi olmak istiyorsun diyor annem diğer barışamadığım özelliğim ise kilom bir anda kilo aldığım için pantolonlarım bacağımdan geçmiyor 2 3 tane pantolonum oluyor bir de insanlar sürekli yüzün çok küçük diyor bu iyi bir şey mi bilmiyorum ama keşke geniş alınlı falan olsaydım of aşırı takıyorum ya
Heryerimden memnunum ama bir kac ozelligim ile barisamiyprum nasil ozguven kazanirim?
Cevapla