52 kiloyum boy 173, hep boyun çok uzun erkek bulamayacaksın diyorlar bana
1 ay
52 kiloyum boy 173, hep boyun çok uzun erkek bulamayacaksın diyorlar bana
Gayet iyi tatlım. 36 bedensin. 80B beden göğüslerin var. Sevilmek için rahatlıkla kucağa alınabilir ve taşınabilirsin. Ben çok severim!!! Uzun boylu kız ender bulunan çiçek gibidir. Ben çok severim. Onunla yanyana iken boyu boyuma olması yakışır. Gerek ayakta ve gerek yatakta bir çok aktiviteyi uyumlu yapmak güzel oluyor. Kucaktayken uzun bacakları bele dolayabilmesi ya da bacaklar omuzda tam pozisyon alabilmesi müthiş keyif veriyor. Uzun boyun kıymetini bilmek ve avantajlarını kullanabilmek gerekir.
Boyun 173 kesinlikle fazla değil gayet güzel bir boy. Sana bunu diyenlerin kafası kısa. Erkek bulma konusu boyla değil duruş ve karakterle ilgili. Uzun boylu yakışıklı erkekler de var merak etme. Sakın boyundan dolayı kendini kötü hissetme.
Canım benim, ne kabası ne fazlası! 🤩 173 boy harika, bence tam bir manken fiziği gibi. O tarz yorumlara asla kulak asma, kendine haksızlık etme. Boyun senin en güzel özelliklerinden biri, sana müthiş bir hava katıyor. Senin güzelliğini ve enerjini gören doğru kişi kesinlikle olacaktır. Kendini sev yeter! ✨💖
Cevap
33Cevap
Yooo iyi boyunu sizden kısa erkekler takıntı yapabilir
bir kadına göre uzunsun gerçekten ve çok zayıfsın :) merak etme bulursun elbet birini
Bence boy ve kilo kombinasyonunun gayet iyi, niye erkek bulamıyormuşsun öyle diyenler halt etmiş
Harika biraz daha kilo al 60 ı geçme ama kg olarak
Gayet güzel bir boy. Benim boydaki bir erkek için ideal boy
Yani Türkiye standartlarına göre evet biraz uzunsun ama bulursun birisini yaaa
10cm topukluda giyersen Boston korkuluğu gibi olursun 😁
Kim diyorsa kıskançlığından diyor
saçmala en iyi boydasın ama biraz kilo şart
Bulursun. Merak etme. Muhteşemsin.
Ben de 1.88 tam benlikmişsin
Boyu boyuna bulursun ne olacak evli. cok böyle
mümkün mü sence böyle bişey
O kadar da uzun değil aslında kilo kaç
Uzu n boy güzel ya iyi
Olsun kadın dediğin ele gelecek biraz
Yani kaba değil ama uzub
boy diil işlev önemli
Biraz daha kilo alırsan daha tatlı olur
Kendinle aynı boyda birini istemez misin?
Değil.
Kime ne mnk
Boyun iyi
Neden bulamiycan
Gayet ıyı bıde uzun erkek bulursun
Gayet iyi
boyun çok iyi
Valla mermi gibi kızsın be
Değil
Çok iyi boy kilon
Yo okeyy
Kaba değil.
Tam tersi rahat bulursun
Benimde 174
Bulursun.
@SarışınHukukçu heryerde bu abaza
Kabs
Kaba değil güzel
Tam istediğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?