+1 yılTam anlayamadım. Fotoğraftaki siz değil misiniz?
Sorunuza gelince, bilmiyorum nasıl bir endişeniz var. Lise yıllarımda sınıfın en uzun boylu öğrencisine bir öğretmenim şu övücü söylemişti: "Bak oğlum, boy Allah vergisidir. Parayla alınmaz. Bu niteliğinden yararlanmaya bak. Örneğin, basketbol oyna...
Benim görüşüm de budur...
01 Yorumla- +1 yıl
EİG için teşekkür ederim...
En İyi Cevaplar
+1 yılBoyunun maşallahı var neden uzun boy kadında itici dursunmuş mesela benim boyum 171 ama kendimden uzun kızlardan hoşlanıyorum bence boyun hiçbir önemi yok önemli olan insanlık, karakter, aşk ve sevgidir gerisi boş
00 Yorumla
Türk kadınları olarak boy ortalamamız o kadar düşük ki, uzun boy garip veya kötü duruyormuş gibi bir algı oluştu. Aksine uzun boylu kadının albenisi daha yüksektir ve daha avantajlıdır. Her giydiğinin yakışması da ayrı mesele. 👌🏻
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
152Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılUzun boy kadında daha güzel bence
00 Yorumla Kendimden oldukça uzun boylu kadınlarla birlikte oldum. Kendimden kısa kadınla birlikte olmaktan hiç bir farkı yoktu.
Yani boyunun uzun ya da kısa olması sorun değil, bu sadece cahil toplumun takıntısı, ciddiye almaya gerek yok. Cahil çoğunluktan biriyle birlikte olmazsan sorun olmaz.
Sadece sporunu yap, dengeli beslen, uykuna dikkat et. Fiziksel sağlığının ve görünümünün iyi olması için bunlar yeterli. Tabi zihinsel olarak da kendini geliştirmeslisin, kitap oku, gündemi takip et, meraklı olduğun alanlarda kendini geliştir vs..
Bunları yap ki boy gibi anlamsız şeyleri kafasına takacak cehalette insanlar yerine gelişmiş insanlarla aynı ortamlarda ol.52 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
+1 yılKendisinden uzun kadınlara garazı olanlar da, uzunları kıskananlar da beğenmiyorum diyecek tabiiki hep öyle oluyor 😂
Konuyu istatistiksel olarak düşünürsek şu anki boy ortalaması 176,36 ve yakın zamanda Hollanda'ya (183,79) taşınmayı düşünmüyorsan zevklerinizin uyuştuğu birilerini bulmayı bekleyeceksin. Boyunu kırptıracak halin yok.
Bunun dışında kalan şey zaten zevk. Misal çok az sayıda da olsa kimi erkek kendinden uzun kadınları severken, çoğu insan (kendi boyuna takıntısı yoksa) başkalarının boyuna bakmaz.010 Yorumla- +1 yıl
Cidden yani KS bu foto ne çok ofansif.
Soran+1 yılSorma yahu 😂 Yıkıldım gülmekten
- +1 yıl
Çevremdeki kısa herkes uzun olmak istediğini söylüyor benim çıkardığım sonuç bu knk. Ki ben boyumu söylemedim 😃
- +1 yıl
o abazaları buraya çekmek için yapılmış bir hareket
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Rekreastonist. Sen kendi iğrenç ayak fotoğraflarınla bir de bu fotoğrafı eleştirme iki yüzlülüğüne mi giriyorsun. Hiç mi utanma yok. Bu nasıl çifte standart. Kimse senin o pis ayaklarını görmek zorunda değil!
- +1 yıl
Ben senin o suratına bir şey diyor muyum? Sen de benim yaptığımı yap bakma o zaman gral.
Hayır ben boy takıntısı değilim. Boyu, saçı, teni benim için fark etmez bir insanın kalbi temiz olsun o yeterli benim için ama çok kilolu biri ise zayıflamasını söylerim
Kilo çok kötü bir şey çünkü ve bende spor yapan bir insanım kendime dikkat ediyorsam sevdiğim aşık olduğum kadın da öyle yapmalı40 YorumlaKadinda da erkekde de boya takilmamak lazim. Bence uzun olup kilonda orantiliysa miss gibi olursun. Takinti yapmadığın surece bence sorun olmaz hayatina alcagin insanin senden kisa olup olmamasi ya da illa da uzun olsun dememen ya da niye bu kadar uzunum ühü demen gibi.
155 150 kizlari dusununce bence olmasi gereken boydasin00 YorumlaKötü durmuyor ama estetik olmalı biraz. Yani boyu uzun olunca bir de odun gibi bir kadın olursa kötü durabilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbence cok guzel ama kilolu olmamak en onemli kriter bence cunku uzun boylu ve kilolu olunce dev gibi bir goruntu oluyor. 6065 kilo covarindaysan muthis olur. Kendall Jenner, Candice Swanepoel gibi modeller de 178 ve inanilmaz guzel boylari ve vucutlari var bence
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAslinda boy tek basina kotu degil. Boyu uzun kadinlar biraz daha erkeksi oluyor tatli olmuyor.. ama şöyle bir durum olustu son zamanlarda hem. uzun hem de guzel kadinsi ve cok tatlı kızlar ortaya cikti. Azlar ama. varlar. eger onlardan biriysen sorun degil. Ama syandart bir uzun kizsan etkekler pek tercih etmez.
00 Yorumla
+1 yılBence çok güzel uzun bir kadın olmak. Bende biraz daha uzun olmak isterdim. Aksine ben kadınlara uzun boyu çok yakıştırıyorum ¢
20 Yorumla
+1 yılKadının 1,78 boyu erkeğim 1,95 i gibi duruyor. Türkiyede yaşıyorsan zaten eş bulmada zorlanacağını söylememe gerek yok. Türkiyede erkek boy ortalaması 1,74 olduğunu düşünürsen durumda gayet açık
02 Yorumla- +1 yıl
Bu nasıl mümkün olur dostum 1.78 nerde 1.95 nerde?
- +1 yıl
@Gizemlii-Adam o manada değil. 1.78 bayan az olduğu için çok uzun geliyor erkeklerin 1,95 i gibi
+1 yılHayııırrr çok güzelsin 💗 Uzun boylu olmak çok büyük bir ayrıcalık 170 boyum ayakkabıyla 172 filan oluyorum ve bence çok güzelsin uzun boylu olduğundan dolayı kendini sevmelisin.
10 Yorumla
+1 yılYoo giydigi seyler daha cok yakisiyor. Ama sanirim türkiye de cogu sey kisa boylulara yapiliyor😅 bende kisa boyluyum almanyada 1.60 boyumla
12 Yorumla
Soran+1 yılPantolonların bacak boyları çok kısa Türkiye'de
- +1 yıl
Evet o sikinti
+1 yılBoy güzeldir boyu kısa olmaktan daha iyidir. 1.70 boyunda olarak asla annem gibi 1.50 olmak istemezdim keşke daha uzun olsam. Elbiseleri boy taşıor.
00 YorumlaÜlkenin geneli kısa olduğu için öyle bir garipsiyorlar iyi düşüneni de var kötü düşüneni de fakat ben kötü düşünenlerin hasetlikten olduğunu düşünüyorum
00 YorumlaBenim kızda rus 1.80 civarı, kilo olmadımı güzel duruyor bacak boyuyla daha seksi görünüyor ama çoğu erkekten daha uzun olursun orası sıkkntı biraz
017 Yorumla
Soran+1 yılDediğin gibi çoğu erkekten uzunum. Bir de uzun erkeklerden hoşlanıyorum. Skala daralıyor 😂
Soran+1 yılBenim 190'dan kısa sevgilim olmadı hiç :D Buldukta tutunamadık işte 😂
Soran+1 yılYani bilmiyorum her şey okeyse birkaç cm'e takılmazdım herhalde. Ama topuklu giydiğimde arada biraz fark kalsın isterim
Soran+1 yılÖyle maalesef geneli benden kısa ya da benim kadar.
Kıvraklık zor boy uzun olunca😂
Soran+1 yılKısa erkekler ilgimi çekmiyor zaten
Soran+1 yılYok iyi senin
Soran+1 yılDuygusuz seks yapmıyorum
Soran+1 yılBen öyle düşünmüyorum :)
- 8 ay
Ben de 1.82 boy nasıl sence?
+1 yılKiloluysan biraz maalesef kötü oluyor dev gibi duruyor ama normalde kilon ne giyinsen taşıyorsun bence güzel bir şey
02 Yorumla
Soran+1 yıl60'ım hiç kilolu olmadım
- +1 yıl
E tamam taş gibi hatunsun aşko herkes öyle olmak ister
+1 yılBoyuna uyhın birini bulman zor en kötüsü kuzu.. çı
13 Yorumla- +1 yıl
Çıkacağın erkeğin boyu en az kaç olmalı mesela?
Soran+1 yıl1.90 civarı
- +1 yıl
Bende benzer sorunlar yaşıyorum senle boy konusuyla ilgili canım... Rica etsem bana takip atar mısın çıktığım kişiyle ilgili bazı ikilemlerim var burada anlatmak istemiyorum
Güzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. Uzun var, uzun var. Uzundan, uzuna çok fark var.
Bir görsel koysaydın, anladık senin hangi uzunlardan olduğunu.
10 Yorumla
+1 yılValla burada 1.90 olan kadın arkadaşta gördüm Allah herkesin gönlüne göre versin valla ben uzun boylu kadınlara direk manken gözü ile bakiom 😁😁😁 alışmışiz mankenlerin uzun olmasina ordan kalma
00 Yorumlaat gibi kızsın uzun boy kötü mü durur. 150 likler kıskançlıktan kötü duruyor der aldırma onlara
20 YorumlaKötü değil de uzun erkek bulmakta zorlanıyorlar diyelim
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet ys
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden kötü dursun boyuna göre birini bulmakta zorlanıyorsun :/ ben bile zor buldum 1.70 olduğum halde. boydan bulsan huyu uymuyor, huydan bulsan boyu :D
21 Yorumla
+1 yıl178 mı? Eee ne zaman kahve içmeye çıkıyoruz knk?
00 Yorumla
+1 yılSen Türkiye nüfus ortalamasında muhtemelen 100.000/1 denk geliyorsun.
02 Yorumla
Soran+1 yılO kadar da değildir ya
- +1 yıl
Ben hiç görmedim çevremde. hatta sokakata bile denk gelmedim şayet doğal boyun 178 ise
Güzellik & Bakım konusunda 411 cevap paylaştı. Türkiye bayan nufusunun %85 ortamanın üstünde... Görenler birdaha birdaha bakip sana boyun kaç diyen olur
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBenim yanımda çok da uzun durmazsın aslında ama bence en az 10-15 santim olmalı erkekle kadın arasında
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 412 cevap paylaştı.
+1 yılBoy olarak çok güzel olduğunuzu söyleyebilirim bulunmaz hint kumaşı bu arada sadece boy için evlilik teklifi yapabilirim 😄
00 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Boyunuza uygun birinin yanında hoş durur. Kısa olmak da , uzun olmak da yaratılış sonuçta kimse sorgulamamalı.
02 Yorumla- +1 yıl
1.78 bir kadına uygun erkek boyu sizce kaçtır?
+1 yılBen kadında da erkekte de ortalama üstü uzun boyu çok seviyorum özellikle fiziği de güzelse 😋
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 432 cevap paylaştı. 190 bir erkeğin yanında gayet iyi durur ama Türkiye'de erkek boy ortalaması o sayının çok altında olduğu için öyle bir algı var
01 Yorumla
+1 yılHayır aksine benim için iyi duruyor bizim ülkede kızlar genelde kısa boyludur uzun gördük mü seviniyoruz.
00 Yorumla
+1 yılBenim boy takıntım yok, çok kısada olabilir, uzunda olabilir benim için önemi yok, ondan hoşlanıyorsam tamamdır 😊
00 Yorumla
+1 yılYoo gayet iyi. Ben de 185 im bana da senin gibi sırık boylu kızlar lazım. Ne güzel işte leylek gibisin. Vak vak vak ;)
02 Yorumla- +1 yıl
@rekreasyonistt Sen niye başkalarının fotoğraflarını eleştiriyorsun o zaman. İki tane yüzün var senin. Belki de 3. Yüzsüz olmakta sınır tanımıyorsun. Karakterin mide bulandırıcı bence. Erkek düşmanı bir feminist olduğuna bahse varım! Çok belli zaten.
- +1 yıl
Bir de beni engellemiş kezban :)
+1 yılKötü duruyor seni üzmek istemem ama uZun boylu kadınlar başı kesilmiş leyleklere benziyor
01 Yorumla
Soran+1 yılKahkaha attım 😂
+1 yılbu sorunun
verin övgüleri)))))))) paylaşımı ilgi açlığım var01 Yorumla
Soran+1 yılYoo 😂 Gerçekten beğenmeyen daha fazla insan olduğunu düşünüyorum. Bir 8 cm kısa olmak isterdim
Hayır ama ben 1.93 üm ve kısa kızlardan hoşlanırım genelde 😊
02 Yorumla
Soran+1 yılNiye peki
Gizli Üye(18-24)+1 yılBaşkalarını memnun etmeye gelince hep bir kusur bulurlar, boş ver sen. Sana uzun kötü duruyor diyen kısa kızları da gömüyordur. Allah boy vermiş ne güzel her yere yardımsız ulaşırsın. Faydasına odaklan😊
00 YorumlaYani evet güzel bişey ama, erkekler arasında ve özellikle toplu taşımada garip oluyor..1.73 olarak ben.
00 Yorumla
+1 yılKötü diyen bizi (fiziğin de güzelse) çekemiyordur. Benim boyum da 1.80 ve gayet dikkat çekiyorum. Fiziğim de iyidir.
00 YorumlaGayet normal. Türkiye’de boy ortalaması kısa olduğu için çevredekiler garipsiyor. Bu da onların problemi. 😂🤷🏻♀️
00 YorumlaHayır doğru bir giyimle harika görünüyor. Uzun boylu olmak gayet güzel hiç öyle düşünme bende 173üm🤗
00 Yorumla
+1 yıl178 kötü duruyor evet. 180 civarı ya da üzeri kadınlara gerçekten yakışmıyor. Bir kadına yakışan en ideal boy 170.
00 Yorumla
+1 yılBen benden uzununuda gördüm onlarda kötü görünüyordu ya (1.95 im) bence 1.80 e kadar okey
01 Yorumla
Soran+1 yılValla ben bu boyla bike çoğu erkekten uzunum. 195 üstü kabus gibi olurdu
+1 yılKötü dersem kıskanıyor olacağım ama bence kötü ve kıskanmıyorummmmmm
06 Yorumla
Soran+1 yılEstağfurullah 😂
- +1 yıl
Ahhahaha @MelisaDurgun uzun boylu arkadaş edin
- +1 yıl
Niye
- +1 yıl
Sana uzun boylu sevgili mi bulayım anlamadım ayrıca uzun dediğin 195 üstü mü ki
+1 yılBenimki 1,80 boyunda ukraynalı, öyle denk geldi, seviyorum
011 Yorumla- +1 yıl
Kilolu değilsindir inş yoksa bodyguard gibi olursun o boyla
Soran+1 yılHshahahaah hayır 60'ım
- +1 yıl
Çok iyi sakın kilo alma, senin fizik çok benziyor ya nataliye, oda 60 kilo, göğüslerin ufak mı seninde? 😀
Soran+1 yılGöğüs 80B. Küçük sayılır
- +1 yıl
Oda aynı, ukraynalı mısın yoksa sende 😅 kalçanda mı ufak seninde?
Soran+1 yılTürküm. Kalçam ufak sayılmaz biraz basen var
- +1 yıl
Ona basen yok gibi uzun ince bacakları, komplex yapar mısın kendinden kısa birisiyle sevgili olursan? Natali komplex yapıyor biraz boyumu, 3cm falan uzun benden
Soran+1 yılBen de uzun istiyorum ya. Benden kısa sevgilim hiç olmadı
- +1 yıl
Bende hiç boy takıntısı yok, uzun-kısa diye, yüzü ve fiziği iyi olsun bide karakteri iyi olsun yeterli, mesela dışarda yürürken komplex yapıyor bazen, asansörde aynaya bakıyor, bak nasıl duruyoruz senden uzunum diyor, bende diyorum sanane milletin ne düşündüğünden
Soran+1 yılMilletle alakası yok ya ben uzun erkek seviyorum
- +1 yıl
Olabilir ama uzun olupta tipsiz olsa? Mesela tom cruise da kısa ama nicole kidman la evlendiler, kidman ondan rahat 4-5 cm uzundu
Yo gayet iyi normal bende uzun boyluyum fakat yuksek topuklu istedigim gibi olmuhyor o kotu bence
10 Yorumla
+1 yılÇokta iyi bişey değil maalesef ama yapacak bir şey yok alışmak kabullenmek lazım
10 Yorumla
+1 yılKötü değil aslında ama biraz soğuk ve itici gösteriyor ilk izlenim olarak
12 Yorumla- +1 yıl
Bazıları bununla övünüyor ve hava atıyor sanki onların başarısıymış gibi oysaki Allah vergisi yani
- +1 yıl
Allah vergisi bir durum değil aslında. Boyun uzamasını sağlayan aktiviteler belirli bir yaşa kadar yapıldığında kişinin genetiğinin müsade ettiği noktaya kadar uzatabiliyorsun. Ama dediğim gibi bizde çok uzun itici duruyor.
Kimine göre çekici durabilir ama ben kadında aşırı uzun boyu itici biliyorum minyonluk candır😇
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 907 cevap paylaştı. Ortalama üstü bu yüzden garipsiyor insanlar , bence güzel bir boy oranı kadın için.
20 Yorumla
+1 yılYoo güzel duruyor ben uzun kadınları hoş buluyorum hoş bulmayan erkekde yoktur
00 Yorumlaay hayır saçmalamayın yani ne fark eder uzun ya da kısa
00 Yorumla
+1 yılHoşsundur bence. Bende 178im erkede güzel ama bu boy.
00 YorumlaBana manken gibi geliyorlar böyle eğer fitse bakımlıysa bı de 🙂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim boyumda 178, kiyafet ve ayakkabı bulmakta bir de sevgili bulmakta zorlanıyorum. Keza 177 olsa bile istemiyorum min 185 olmalı.
02 Yorumla
Soran+1 yılSadece pantolon boyunda soun yaşıyorum. Ben de uzun seviyorum 190 üstü.
Cevap sahibi+1 yılBen kapalı olduğum için , uzun tunikler bluzlar vs de önemli benim icin
+1 yılfizigine göre degisir ama allah boy vermis iyi yanı
00 Yorumla
+1 yıl192yim bende 180 manitam vardı çok iyi Di ya manken gibi çifttik
00 Yorumla
+1 yıluzun garıları seviyorum hemen bulsunlar beni :D
00 Yorumlahayır bence çok iyi. bende 1.90 nım. keşke tanışsak
00 YorumlaBen cok uzun boylu kızları erkeklere benzetiyorum ama erkekler begenir
00 Yorumla- Devamını Gör (199)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer