Göbek deliğimde iltihap ve kötü koku var, cımbızla temizledim şimdi ne yapmalıyım?

Göbek deliğimde pislik oluşmuştu ve kurumuştu onu temizledim, biraz zor oldu cımbızla kabuğunu falan kaldırdım ama aradan birkaç gün geçti, iltihap gibi bir şey oldu ve o iltihap kötü koku da yapıyor. Ne yapacağım, bilgisi olan var mı?
Göbek deliğimde iltihap ve kötü koku var, cımbızla temizledim şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla