Sakal bazı erkekleri olduğundan daha mı seksi gösteriyor sanki

Sakal bazı erkekleri olduğundan daha mı seksi gösteriyor sanki

Sakal elbette çoğu erkeğe iyi gidiyor ama sakal ve yüz yapısı da çok önemli mesela sakallar aşırı seyrekse veya işid sakalı gibi tabir ettiğimiz tarzda sakalları varsa genelde yakışmıyor o tarz insanlara sakalsızlık daha iyi gidiyor.
Güzel kız, evet bence sakal bildiğin erkeğin makyajı 😏🖤
Yüz hatlarını keskinleştiriyor, çeneyi daha güçlü gösteriyor, ufak kusurları da gizliyor. Özellikle böyle dolgun, bakımlı sakal karizma katsayısını yükseltiyor resmen. Ama kilit nokta “bakımlı” olması; şekilsiz, dağınık olunca tüm büyü bozuluyor. Sakallı, bakımlı erkek candır diyelim 😌✨💈🧴
Cevap
61Cevap
Makyajıdır ama yüzüne de yakışmalı
Hayır değildir
Evet öyledir. Özellikle kirli sakal çok hoş görünüyor
Bende bayılıyorum
Yani bencede öyledir napalım illa sürme mi sürelim 😂😂
Hehe
Sakalı bende severim bırakırım da Vala biraz kaşınıyor ilk zaman ama napalım güzellik zor zanaat 😂
😅

Üf diyorum
🤤🤤💥
Sürekli sakallı olanlar kesince insanın gözüne ergen gibi geliyor. Ağzıma kıl girmesini ve yüzümü tahriş eden şeyleri haliyle sevmiyorum.
bana göre haaaaayıııırrrrr bu güne kadar hiç bi erkeği yakıştığını görmedim ama on yargılı konuşöama peygamberimiz sakal bırakmıştır vallohu alam
Tabii ki makyajımızdır. Yolunmuş tavuk gibi gözükmetense sakallı teke gibi görünmeyi tercih ederin
Kesinlikle sakal ve güneş gözlüğü her türlü kurtarıyor. Bi de kadınlara laf ederler makyaj yapıyo diye😂
sormaa
Bazılarıda sakalsız çok tatlı oluyor ya ama yinede sakallı seviyorum ben
Kesinlikle öyle ya bu kadar mı değiştir diyorum hep level atlıyor bazı arkadaşlarım
Sende uzat o zmn
Çene yapısı kötü olan erkeklerin kurtarıcısı.
Benim ihtiyacım yok sakala makala.
Kesinlikle makyajı. Geçen gün kestim kğtfen bırak diyor herkes 😂
Sakal, yüzüne bir “fark” katıyor ve bu yüzden bazı erkekler için daha çekici oluyor. Bu yüzden kendini makyaj gibi hissetmek normal.
hafif olan sakal güzel baskın olan değil bence
Bence kesinlikle evet
Yakışmadığı sürece Şeftalisine piercingte taksa boş
Evet ama makyaj bakımlı ve ayarında olmalı 🙃
Bence erkeğin yakışıklı olup olmamasının hiçbir önemi yok. Zerre kadar
Ben sakal bırakınca ışid militanına benziyorum o yüzden kirli sakal ya da sinek kaydı yapıyorum.
Bazilari sakalsiz daha hos gözüküyor her erkegin olmasada cigunun makyaji diyebiliriz
Kadınların da bıyıkları var ama hiç uzatmıyorlar. Çok yazık.
Valla bi bakıma öyle illa bırakırım öbür türlü tüyü bitmemiş Ergen gibi duruyorum 😅
Evet öyle sakal severim kestirince kendimi çıplak hissediyorum kötü bir his
Gerçekten her kadın öyle mi düşünür benim hatun da kestirtmiyor ben 3 bıçakla sinekkaydı seviyorum prüzsüz o illa kesme diyor
Yani bilmiyorum her kadın böyle düşünüyor olmayabilir tabii
Ne zaman traş olsam yine kestin mi diyip duruyor 😃
Yapacak bir şey yok Hanım ne derse o zaman
Sen şimdi paranla benim şerefimi haysiyetini satın alacağını mı zannettin😁😄
Pardon yanlış oldu ya
Evet ikimizin ortası hafif kirli sakal duruyor bazen gizli gizli kesiyorum😄
Sakal her adama yakışmaz
Haklısın. Tabi
yerine göre bazıları çok bakımsız bide küpe takıyorlar kollarda dövme yok ya diyorum hemen kaçıyorum
Değildir. Bu tüm vücut ile eşleşirse bu bir makyaj a dönüşür. İyi bir vücut aura daha etkileyici sakaldan önceliklidir. Götlü göbekli olup sakallı olsan da kısmi ilgi çekersin. Beyler bu sadece konuyla ilgili linçlemeyin lütfen 😂
Degildir bence ya sakalsiz erkek seviyorum ben nedense sakalli erkekleri begenemiyorum
Bence sakal her erkeğe yakışmıyor bazıları sakallı bazıları sakalsız çok daha iyi
Sakal bir erkeğin makyajı değildir zaten bi zahmet buna ihtiyac duymasınlar ortalık zaten prenses erkeklerle dolu doğasına ayrıkı davranmayı kessinler
çoğunlukla sakalsız daha iyi ve hijyeniktir ama daha estetik görünmesini sağlayabiliyo bazılarının, gıdısını saklıyo vs
Saç sakal düzgün olursa iyi fazla uzaltılmış sakal saç bakımsızdır zaten düzenli sakal saç iyi durur sakalsız erkek de kötü durur
Sakallı erkek candır 👍
Sakal ve de saç kesimi çok etkiliyor gerçekten
Erkekte sakal ve bıyıktan hoşlanmıyorum.
Her erkeğe yakışmıyor bence
Siz daha iyisini bilirsiniz
Evet kesinlikle
Bi o var onu da salın 😃
Evrt kimine hoc yakışmaz ama kimine de cok iyi olur
Tuhaf olabilir ama sadece bıyıklı erkekler çok maskülen ve çekiçi bence sakal özensiz duruyor
Evet makyajıdir
Bazılarına yakışmıyor
Tabiki makyajimizzzz canim sakallarim 😀😀
Evet bir nevi öyle sayılır
Hayır değil sadece yakışır
Ben makyaj yapmıyorum o halde
Evet de kimine yakışır kimine yakışmaz
Demek bir bize yakışmıyor 🤣🤣
Bana kirli sakal da uzun sakal da yakışıyor
Ben hoşlanmıyorum
Şanıdır
Evet öyledir. Çoğuna yakışıyor.
Evet öyledir sakal bırakmayı seviyorum.
Sakalsız kendimi çıplak hissediyorum.
erkekten erkeğe değişir ya
Sakal severiz🤌🏻
Bazıları da sakalsız daha iyi
Ben sakalımı seviyorum valla zevk meselesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?