Boyum 1.45 cm. Uzun boylu erkeklerden hoşlanmak hakkım değil mi?

Boyum 1,45 o yüzden soruyorum
Güncellemeler
2 ay
2 metre erkekle evlenirsem çocuğumda uzun boylu olur. Bazıları bu durumu kıskanıyor ama ben haklıyım
Güncellemeler
2 ay
Eger gercekten aşık olursam (biraz zor) 175 kısa erkeklede olurum no problem ama ben upuzun erkekleri begeniyorum ve bu benim elimde değil çünki benim doğam böyle ben böyle yaratıldım. Yorumlarda bazıları çok kaba şekilde eleştirmiş ve bence onlar benim minyon olmamı ve uzun boylu erkeklerinde minyon sevmesini kıskanmış.
Güncellemeler
1 ay
Bazı kızların neden benimle alay ettiğini asla anlamıycam çünki ben sadece sevdiğim şeyi dile getirdim. Aklıma onların beni ve diger minyon kızları kıskandığı fikri geliyor sadece çünki uzun boylu erkeklerde kısa boylu kız seviyor.
Güncellemeler
1 ay
Bugünde yeniden yorumları okumak için burdayım
Güncellemeler
10 gü
1 ay gecmis sorunun üzerinden hala aynı mı düşünüyor acaba bu insanlar
Boyum 1.45 cm. Uzun boylu erkeklerden hoşlanmak hakkım değil mi?
Cevapla