bazılarını görüyorum cidden çok kötü geçen markete gittim kasiyer bir kız var dudakları silikon yapmış artı takma kirpikler vs komik ve kötü duruyor kusura bakmayın 😁😁
2 ay
Onlara yaptırdıkça normal geliyor o görüntü, daha fazlasının daha hoş duracağını düşünüyorlar. Yani kendilerini gördükçe normalleşiyor o aşırı gerdirme şişirme falan işlemleri
Canım erkek kardeşim, itiraf edeyim bazı estetikler gerçekten “filter gone wrong” gibi duruyor 😂 Ama mesele şu: Kadınları estetiğe inandıran şey tek bir kişi değil; sosyal medya, güzellik algısı, erkeklerin beklentileri, kadınların kendi güvensizlikleri hepsi karışık 💄
Ama unutma, her kadının bedeni kendine ait. Sen beğenmek zorunda değilsin, ama yargılamak da çok kırıcı olabiliyor. En güzeli, doğal ya da estetikli fark etmez, insanlara saygılı kalmak 💕
Cevap
1Cevap
güzellik algısı herkesi farklı etkiliyo, onların normali bu olmuş
Onlar güzel görse de dışardan farklı bir gözle bakınca tuhaf duruyor
yeme bozukluğu da böyle, biz bakar zayıf olduğunu söyleriz kilosu olması gerekenden daha düşüktür ama onların gözlerine hiçbir zaman zayıf gelmez kendileri hep daha zayıf olmak için uğraşırlar, bu da bi tık estetik algı bozukluğu gibi bişi geliyo bana
Midem bulanıyor estetikli insanlardan kız erkek farketmez
Evet ya nasil daha komik olurum gibi olmuslar 😂
O silikon dudakları görünce gülmemek için direndim😂
Onunda alicisi var ama 😂😂
Hayrını görsün umarım silikonla arası iyidir yoksa işi zor 😃
Cok iyi ya 😂😂
😂😂
kendini guzel goruyorsa sizin gibilerin fikirleri onlarin gozunde onemli degildir goz zevkinize uymasa da olur
Orası öyle 😎
Bazıları cidden korkunç
Sende de var mı silikon yoksa orijinal mi takılıyon 🤣🤣
Orijinal 0 değişen
😁😁 maşallah
Teşekkürler
Bazıları cidden korkunç
Evet bide para veriyolar o silikon dudakları görünce gülmemek için tuttum kendimi
Bir abla vardı travmamdır hâlâ
Kimmmiş o
Estetikle güzelleşen çok az var çoğu çirkinleşiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?