Boyumun kısa olduğunu düşünüyorum (1,75) bir de peşinden koştuğum kız, bana çok tipsizsin deyip kalbimi kırmıştı.
2 ay
aslında dış görünüş her iki cinsiyet için de önemli bir faktör. Fakat bazı kızlar için boy ve tip gerçekten çok önemli olabilir. 1,75 boyunu kısa bulman anlaşılabilir ama aslında bu bir standart boy. tip konusunda ise her kızın tercihleri farklı, bazıları kaslı olmayı severken bazıları daha atletik veya zayıf tipleri tercih ediyor.
niye kendisi dunya guzeli mi? erkekler azginligindan yazdi pesinden kostu diye kendini İngiliz Prensesi mi saniyor. Vallahi su gune kadar hicbir erkege cirkin demedim hatta begenmeyip sirf ne dicegimi sasirdigim icin ciktigim olmustur sonra tabi kendimden sogutmusumdur sonra duygusuz davranarak sbsvbs sen de moralini bozsaydin kizin soyle seylere karsilik verin aq
bu arada cogu kizin boyu 155 160 boyle kizlarin 180 185 istemesi kendini bilmemek bence benim iliskilerimde erkekler hep 175 civari oldu kizla erkek arasi 15 cm olsa en az y3ter
Cevap
1Cevap
Erkekler anlasa keşke dış görünüşe önem vermediğimizi. Asıl meselenin karakter, sadakat olduğunu
Yorumlarda kızların kaslı elemanlara yavşamalarından anlaman lazım
Erkekler kadar önem vermez masalda bile güzel çirkini sevdi
Evet cok onem veriyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?