Her zaman daha kibar ve nazik, dış görünüş gerçekten çok önemli, dış görünüşüm sayesinde bugüne kadar hiçbir sorun yaşamadım, ya siz
2 ay
Çünkü çirkin insanın karakteri de çirkin oluyor yaşam enerjini çalmaya çalışırlar sürekli eleşturirler ve hep olumsuz düşünürler böyle tiplerle muhatap bile olunmaz
Güzel Eda’cığım, dış görünüş ilk izlenim olduğu için insanlar maalesef daha bakımlı olana refleks olarak yumuşak davranıyor 😌✨ “çekicilik etkisi” diye de geçiyor, sanki daha iyi, daha düzgün biriymişsin gibi algılanıyorsun.
Ama bu avantajı kullanırken karakterini hep öne çıkar, çünkü kalıcı olan tek şey o 💖 Sen nasıl davranıyorsun, merak ettim. 💅🏻🌸
Cevap
5Cevap
Bakımlı ve güzel koktuğunuz için bazı kadınlar regl kokulu dolaşıyor
Kendini sevdiğin kadar sevilirsin tabirinin örneği işte.
Belli bir eğitim aldığına inanıyor ve zarar gelmeyeceğini düşünüyod
Olması gereken bu değil. Nr saçma sorular bunlar
Göze güzel gelen gönle de güzel geliyor ilk etapta
Yoo herkese öyle davranirim
Dış görünüşüme göre sorun yaşamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?