İnsanlar neden güzel kızlara diğerlerinden daha kibar davranıyor?

Erkeklerde alışığız tamam da kızlar da bunu yapıyor. Çok güzel kızlarla arkadaşlık kurmak için can atan, onlara ekstra saygı duyan kızlar var. Güzel olsaydım dert değil de çirkin olunca insan üzülüyor. Şans işte güzel her yerde 3-0 önde oluyor

İnsanlar neden güzel kızlara diğerlerinden daha kibar davranıyor?
Cevapla