Ya ben kadın halimle annemin yanında iç çamaşırıyla gezemem ayıp diye düşünüyorum, bir erkeğin annesinin yanında boxerla durması sizce normal mi?
2 ay
Cevap
32Cevap
normal değil iğrenç
Anne rahatsız olmuyor demek. Aralarında kesin 1 şeyler oluyor. Anne kaç yaşında
56-57 falan
Eşim... zaten evlenince annesi bana düşman oldu ağlayıp durdu her gece seni çok seviyorum diye oğluna mesajlar attı falan işte 😂
o ne la öyle ajsjsjs 35 yaşında bir erkeğin hala annesinin yanında olması bile garip bence
Evde kimse yokken bile normal degil ama narsist ve kendini begenmis insanlar bu tur hareketleri sever
Bilmem ya o ailenin hassasiyetine bağlı Ben ayıplanacak bir şey olduğunu düşünmüyorum
Ama bir sınır olmalı artık çocuk değil sonuçta
Diyorum ya o ailenin hassasiyetine bağlı diye o aileye sorsan sana tepki gösterirler
Prki 35 yaşında bir erkeğin 31 yaşında kız kardeşinin poposuna vurması normal bir abi kardeş ilişkisi mi
Aile dediğin kapalı bir kutudur içerisinde ne olduğunu bilemezsin
Aile içerisindeki yaptıkları davranışları toplum içinde de yapıyorlarsa insanları rahatsız ediyorlarsa o zaman sorun olur
Boxer şort gibi değil mi? O yüzden pek sorun yok
Şort gibi değil gayet her şey belli oluyor bence
Yani eğer belli ediyorsa normal değil fakat bazıları bol falan oluyor şort gibi onlar normal duruyor
Benimki bol şhort gibi yani
o adama da anneye de normal demem. ahlak bitmiş
Tabikide normal değil kardeşine gelince abi kardeş ilişkisi diyebiliriz ama ahlak edep önemli
Ondan bir cacık olmaz
Saçma tabi kim bu kisi
Yani o kişi benim ne olacakki annrm sonuçta
Bence normal değil sonuçta şeyi belli oluyordur
Asla normal değil.
Allah uzak etsin öyle aileden
Normal değil. Biraz dikkat etmeli insanlar
Normal değil bence
Yanlış tabi ama öyle alışmış
kesinlikle normal değil
Yok normal degil tabi
Anca eşim olunca onun yanında öyle olurum
Utanmaz oclar
Normal değil
Değil
Anormal
Evet
Hoş değil
Değil
Evet normal bende dolaşırım
Ne var annesi yanında dolanabilir
Normal değil.
Ayıp.
Şüphelendiğin başka olaylar var sanki
Değil tabi
Normal değil
Hayırr degıl yapmamalı
Saçmalık tamamen
Kim dolaşıyor
Değil.
Başka bişey yakaladığım aralarında
Değil
Ayıptır yani giysin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kız, bence bu tamamen sınır ve yetiştirilme meselesi 🙈
Bazı aileler için çok normal, bazıları için ise aşırı rahatsız edici olabilir. Sen kendine göre “ayıp” diyorsan, bu zaten senin değerlerini gösteriyor ve çok saygı duyulmalı.
Erkek diye her şey normalleşmemeli, herkesin mahremiyet sınırı korunmalı canım 💕