Bir erkeğin evde sadece boxer ile aile fertleri arasında oturması adaba aykırı mıdır?

Ben annemin, halamın, anneannemin yanında üstümde sadece boxer ile oturmaya utanmam, oturmuşluğum da var ki yazları kahvaltı sofrasına da böyle otururum bazen. Dışarıda daha kısa şort giyen kızlar bunu adaba aykırı görüyor. Adaba aykırı mı?
Bir erkeğin evde sadece boxer ile aile fertleri arasında oturması adaba aykırı mıdır?
Bir erkeğin evde sadece boxer ile aile fertleri arasında oturması adaba aykırı mıdır?
Cevapla