Annem sürekli dış görünüşümü eleştirip beni küçümsüyor, bu durumla nasıl başa çıkarım?

Annem sürekli diyor ki doğduğun doğalı aynısın. Nereden halalarına çektin deli babana benziyorsun bilmem ne. Kısaca anlatayım size annemin anlattığına göre genç kızken güzel ve zayıfmış babamla severek evlenmişler ben de çirkin miyim güzel miyim bilmiyorum ama şişmanım. Benim dış görünüşümü çok eleştiriyor yok sesin çirkin çirkinsin yüzün kapkara diyor doğduğun doğalı aynısın yok kulağıma büyüdün büyüyeli laf getirdin yok seni doğru düzgün insanlar bile istemeye gelmedi ben 27 yaşındayım diyor ki yaşlanmadın öylece duruyorsun diyorum neden böyle diyorsun anne zaten evlenmedim yaşlanayım mı bu yaşta diyorum. Beni annem çok üzdü kendimi çok değersiz hissediyorum kimse de zaten beni sevmedi sevseler bile kalbimi sevmişler kimse dış görünüşümü beğenmiyor hep eleştirildim.

Annem sürekli dış görünüşümü eleştirip beni küçümsüyor, bu durumla nasıl başa çıkarım?
Cevapla