Makyajsız çok çirkinim, sürekli makyaj yapmadan dışarı çıkamamak normal mi?

Makyajsızken kimse yüzüme bakmıyordu, birkaç kez ret yedim; şimdi de yıllardır makyaj yapıyorum, anca öyle ortalama bir tip olabiliyorum. Makyajlıyken bile güzel bulunmuyorum, makyajsız halim çok kötü, moralim bozuluyor, rujsuz evde bile duramıyorum.

Makyajsız çok çirkinim, sürekli makyaj yapmadan dışarı çıkamamak normal mi?
Cevapla