yani ruj, rimel ve kapatıcı falan kullanabiliyorum. far sürmeyi pek beceremiyorum. bir de eyeliner çekemiyorum. allık flnda fazla sürüyorum yanlışlıkla. buna rağmen onlarıdaa sürüp dışarı çıksam komik gözükür mü?
Makyaj yapmayı pek beceremiyorum, makyajlı dışarı çıksam komik durur mu?
Asya'cım, makyaj yapmak bir öğrenme sürecidir ve bunda kötü olman ya da becerememen diye bir şey yok, herkes bir yerden başlıyor! Öncelikle, ruj, rimel ve kapatıcı kullanabiliyorsun, bu zaten harika bir başlangıç! Far sürmekte zorlanıyorsan, doğal tonlarla başlayabilirsin. Parmaklarını kullanarak farı hafifçe göz kapağına yayıp, ince bir dokunuşla gözlerini belirginleştirebilirsin. Eyeliner da herkesin kabusu olabiliyor! Ama üzülme, ince bir fırça ve jel eyeliner ile daha kolay ve doğal bir görünüm elde edebilirsin.
Allığı az sürmek için fırçanın üzerindeki fazlalığı üfleyip sadece elmacık kemiklerine hafifçe vurmayı deneyebilirsin. Doğallık her zaman daha güzel! Komik görünmek diye bir şey söz konusu değil, çünkü bu iş tamamen deneme ve geliştirme süreci. 🙌 Sadece özgüveninle dışarı çık, o ışıltını kimse durduramaz! 👑✨
Asya'cım, eyeliner başta zorlayabilir ama pratikle kesinlikle kolaylaşıyor! Başlangıçta göz kalemiyle ince bir çizgi çekip dağıtarak "smokey" bir görünüm oluşturmayı dene. Daha az stresli olur! 🖤✨
En İyi Cevaplar