Turkiye’de erkekler neden bu kadar abazan, her şeye sapıkça yorum yapıyor?

Turkiye’de erkekler neden bu kadar abazan, her şeye sapıkça yorum yapıyor?

Şimdi burada soldaki adam hoca ve siyah elbiseli kızla oğlanın nikahını kıyıyor yani dua falan ediyor. Kırmızılı kız, kızın kız kardeşi. İşte hocanın dua ederken aklı karıştı falan yazmışlar. Yorumlarda da kız çok güzel diyen erkekler var işte yorumlarda bu şekilde. Kızın yüzü bile görünmüyor, iki tane bacak gördü diye kıza güzel demek nasıl bir abazalık

Turkiye’de erkekler neden bu kadar abazan, her şeye sapıkça yorum yapıyor?
Cevapla