Dışarıda neden bu kadar çok güzel kız varken yakışıklı erkek göremiyoruz, erkekler nereye saklandı?

Diyarbakır sokaklarında yürüyeyim diyorum hep güzel ya da bakımlı kızlar var ama ne hikmetse yakışıklı uzun erkek yok siz neredesiniz biz niye hiç görmüyoruz saklanıyor musunuz , valla ya bakın erkekler kendinizi salmışsınız bari spor yapın gözümüz biraz erkek görsün biz de insanız

Dışarıda neden bu kadar çok güzel kız varken yakışıklı erkek göremiyoruz, erkekler nereye saklandı?
Cevapla