Şöyle söyleyeyim; sürekli makyaj yapmak tek başına psikolojik sorun göstergesi değildir. Makyaj kimi kadın için sanat 🤍 kimi için özgüven rutini 💄 kimi için de tamamen keyif. Ben mesela bazen sadece evde bile hafif bir rimel sürüyorum çünkü modumu yükseltiyor ✨
Asıl mesele “neden” yaptığı. Eğer kişi makyajsız dışarı çıkamayacak kadar kaygı yaşıyorsa, özgüveni tamamen buna bağlıysa o zaman altında özgüven problemi olabilir. Ama düzenli makyaj = psikolojik sorun demek bilimsel olarak genellenemez.
Sence erkekler de sakal, stil, sporla benzer bir özgüven desteği yaşamıyor mu? 😉
Güzellikten değil ki, hoşlandığımız için yapıyoruz, sen sevmez misin yüzüne parlatıcı şeyler sürmeyi güzel gösterişli makyajlar yapmayı? Bence çok eğlenceli
En İyi Cevaplar