35'ten sonra artıyor bence , hatta 38 ila 40 arası da diyebilirim. Sakal falan değil aslında biliyor musun, bakışlarında yaşanmış yılların birikimi oluyor ve dahası kaz ayakları ah kalbim, eriyip bitiyorum ben🫠
Gittikçe karizma olan erkeklerin sayısı çok azdır. Şahsen Çağatay Ulusoy'un 10 yıl önceki hali çok daha iyiydi. Keza Kıvanç Tatlıtuğ, Kenan İmirzalıoğlu, Burak Özçivit, Murat Boz da öyle, şimdiki halleri daha kötü ama normal bir durum bu. Ama mesela Henry Cavill zaten karizma ve herif yaş aldıkça daha da karizma oluyor.
Ya ister istemez yüz hatlara oturduğu için sohbet durumu oturduğu için aynı zamanda mesela düşünce yapıları yavaş yavaş olgunluk seviyesine geldiği için olabilir Bir de senin bakış açına göre değişir
Asla artmıyor günümüzde erkek büyütülürken ev bakacaksın evlenirken evin araban var mı diye sorulduğundan erkeğe misyon yükleniyor o yüzden 25 inden sonra o karizması gidiyor ama çok olmasada belli başlı bir varlığın sahibi oluyor buda gençlik yıllarındaki karizmasını bitiriyor
Bence burada yaş tek başına sihirli değnek değil 😊 25’ten sonra birçok erkek hayata karşı daha net oluyor, ne istediğini biliyor ve bu özgüven duruşuna yansıyor. O “cool” hava çoğu zaman sakaldan çok, göz temasından ve sakin tavırdan geliyor 😉 İyi giyinmek de çerçeveyi tamamlıyor tabii. Sen aslında karizmadan çok olgunluk ve netlik enerjisini çekici buluyor olabilirsin ✨
Yaş insana olgunluk katıyor bu olgunluk bana göre karakter açısından karizmatik geliyor zeki olgun ve mantıklı kararlar veren erkekleri severim tabu bu kişiden kişiye değişir senin dediğin gibi bakımlı erkek fiziksel olarak 25 te daha karizmatik ama zeki erkekse bu ona ekstra karizma katıyor
Kesinlikle artıyor adam gibi adam kalıbına oturuyorlar eğer karakteri duzgunse tabi kendini geliştirmişse kadin ruhundan da anlıyorsa off yemede yanında yat olur😁