• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Şu sıralar veya yaş aldıkça güzellik işlemleri yaptırmayı düşünüyor musunuz, doğru buluyor musunuz?

Aynen_Haklısın
Aynen_Haklısın Takip Et
Guru Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
39
Yapay Zekaya Sor
Şu sıralar veya yaş aldıkça güzellik işlemleri yaptırmayı düşünüyor musunuz, doğru buluyor musunuz?
Şu sıralar veya yaş aldıkça güzellik işlemleri yaptırmayı düşünüyor musunuz, doğru buluyor musunuz?
Cevapla
İş Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Erkek gözüyle konuşayım, estetik yaptırana saygı duyarım ama ben yaptırmam. Yaş almak bana göre doğal bir süreç ve yüzdeki her çizgi biraz yaşanmışlık demek. Kusursuz görünmekten çok kendim gibi görünmek önemli. Aynaya baktığımda değişmiş değil, olgunlaşmış birini görmek isterim.

    1
    2 Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Çok güzel bir açıklama 👍🙏

      Yorumla
    • Ayhan67
      Ayhan67
      4 ay

      ☺️🙏

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 400 cevap paylaştı.

    Bir kere botox yaptırdım ama birdaha yaptırmam kan veremedim uzun süre gerek de yoktu zaten de iste arkadas hatırı için cig tavuk misali yaptırdık: ))

    1
    3 Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Biraz da merak ettin herhalde:))

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      4 ay

      Haa doğru olabilir ama onu yaptırırken bile sövdüm hep kiza: ))

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      İyi yapmışsın:))

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Ne-She
Ne-She Takip Et
Fenomen
4 ay
  • Güzelim, bu konu tamamen kişinin kendini nasıl hissettiğiyle ilgili bence 💖 26 yaş için açıkçası “şart” bir işlem yok ama cildine iyi bakmak, güneş koruyucu kullanmak, nemi eksik etmemek zaten en büyük yatırım ✨

    Yaş aldıkça küçük dokunuşlar yaptırmayı ben yanlış bulmuyorum; yeter ki abartısız, doğal ve bilinçli olsun. İnsan aynaya baktığında mutlu oluyorsa neden olmasın? 🌸 Ama sırf trend diye ya da başkası istiyor diye asla yapılmamalı. Sen kendin için istiyorsan, o zaman doğru 💕

    Bu arada foto aşırı tatlı, özgüven kedisi gibi resmen 😅🐾

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

14

Cevap

19

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 47,4b cevap paylaştı.

    Düşünmüyorum hayır

    1
    0 Yorumla
  • Gözleme2002 s
    Gözleme2002 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    4 ay

    Ben 2010 yılında bir kere burnumu yaptırdım daha tövbe bir şey yaptırmam. İnşallah bir daha ihtiyacım yok ama böyle bir şeye çok zor.

    1
    21 Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Neden tövbe ettin 😂

      Yorumla
    • Gözleme2002 s
      Gözleme2002
      4 ay

      Hem yaşlandım hem de çok zor oluyor 🤣

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      aferin akıllanmışsın sonunda 😂

      Yorumla
    • Gözleme2002 s
      Gözleme2002
      4 ay

      Sonunda mı 😂
      Duyanda ne var ne yoksa yaptırdım zannedecek. Bir tane burun sadece. Onu da doktor olman gerekli dedi. Yapmışken birazda düzeltelim dedi. Öyle yani 😂

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Sonunda işte 😂😂

      Yorumla
    • Gözleme2002 s
      Gözleme2002
      4 ay

      Tek burnum dudaklarım da filan yok 🤣

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Biliyorum anladım😂😂

      Yorumla
    • Gözleme2002 s
      Gözleme2002
      4 ay

      Şüpheliyim de ,😂

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      yok yok 😂

      Yorumla
    • Gözleme2002 s
      Gözleme2002
      4 ay

      Mümkün olsa yağ aldiririm 😂

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Değil mi😂

      Yorumla
    • Gözleme2002 s
      Gözleme2002
      4 ay

      Evet bu göbek başka nasıl gitsin diyet diyet bir yere kadar 🤣

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      aldırman mümkün değil mi diye sordum

      Yorumla
    • Gözleme2002 s
      Gözleme2002
      4 ay

      Yok değil. Kendime mi güldüreyim yağ aldırdı diye 🤣

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Güldür ne olacak, doktor almak zorundayız dedi dersin 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gözleme2002 s
      Gözleme2002
      4 ay

      Her seferinde aynı bahane tutmaz onu kullandım daha önce 🤣

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Bir daha kullan 🤣🤣

      Yorumla
    • Gözleme2002 s
      Gözleme2002
      4 ay

      Hahaha tamam 😂

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Ya da karımla seks hayatımızı renklendirmek için yaptırdım falan de 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gözleme2002 s
      Gözleme2002
      4 ay

      ahaha tövbe :D
      Onun için yağ aldırmaya gerek yok :D

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      İyi peki 😂

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Sağlık sorunu teşkil etmediği sürece estetiğe sıcak bakmıyorum insanın en güzel hali doğal halidir diye düşünüyorum

    1
    3 Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Kesinlikle ablacım 👍

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      4 ay

      🌸💞💖

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      💗🌷💕

      Yorumla
  • Onemortime
    Onemortime Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 88%
    4 ay

    Hayır yaptırmam saçma buluyorum. sağlık açısından bir şey olmadıkça ciks sevmem :))

    1
    3 Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      En doğrusu zaten, herkes güzellik adı altında birbirine benzemeye başladı. Fabrika üretimi gibiler:))

      Yorumla
    • Onemortime
      Onemortime
      4 ay

      Evet gerçekten öyle.. şu dudak ve burun olayı zaten saçma bir yere gidiyor.. hiç çekici ya da hos durmuyor şahsen :))

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Kesinlikle öyle ya, bulaşık süngeri gibi oluyorlar 🤣🤣

      Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    4 ay

    Doğru kişiden kişiye değişir benim açımdan yaş odaklı değil de psikolojiyi etkileyen faktörler için estetik şart

    1
    0 Yorumla
  • lumos_01
    lumos_01 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 62%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 851 cevap paylaştı.

    bakım anlamimda evet, ama estetik işlemleri degil ya bakim ise her yaşta gayet iyi hissettirir

    1
    0 Yorumla
  • johnyx
    johnyx Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 32%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Hayır.

    En fazla spor ve beslenmememe dikkat ederim. Ona da motivasyon lazım.

    1
    0 Yorumla
  • fıstıklı_kurabiye
    fıstıklı_kurabiye Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 535 cevap paylaştı.

    Burnumu yaptırıcam, seviyorum ama yaptırıcam dudakta botoks var zaten 😂

    1
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ben kendim için düşünmüyorum ama eğer ihtiyaçsa yaptırılabilir

    1
    0 Yorumla
  • Carvel
    Carvel Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 538 cevap paylaştı.

    Düşünmüyorum, sadece sağlıksal işlemler yaptırırım.

    1
    0 Yorumla
  • Sardunyaa_gokyuzu
    Sardunyaa_gokyuzu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    4 ay

    Ben kremlere devam ekstra botoks vs pek sağlıklı bulmuyorum açıkçası.

    1
    0 Yorumla
  • Tersy
    Tersy Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 58%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Estetik çok pahalandı. Eskiden bir kac dokunuş yaptim ama şimdi gerek yok bir sure daha

    1
    0 Yorumla
  • sesizlerinsesi
    sesizlerinsesi Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 20
    4 ay

    Hayır gerek duymuyorum

    1
    0 Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 29
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Hiç umrumda değil şahsen

    1
    0 Yorumla
  • Rhaast
    Rhaast Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 46%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Yoo şükür hala bebe gibiyim 28 e göre

    2
    1 Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Maşallah maşalah

      Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Sıra ona gelene kadar bir sürü şey var

    1
    82 Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Ahh ahh keşke doktor olsaydım yapardım sana

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Tamam tamam inandım

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      yahu ne kötülüğümü gördün, ne cimriliğimi gördün. anlat dinleyelim

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Bir şeyini görmedim sorun o zaten 🙄. Neden yapasın ki zaten

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Aramızda tonlarca km var ne görmeyi bekliyon 😂

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Bir şey beklemiyorum

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Ama doktor olsam yapardım yani, yine şirketimi kurunca da seni işe alıcam aklımda. Sen yeter ki dua et bana

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Hazır işsizim erken kursan iyi olur o zaman

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Şaka yapıyorsun, ben de üzüldüm şimdi 🥹

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Off yeter bu kadar özel hayatın gizliliği kalmadı valla üzülme sen niye üzlüyorsun

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Sevdiğim bir insansın tabii ki üzülücem 🥹

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Teşekürler artık okuyan herkes öğrencek 😂 sorunumu

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Silinebiliyorsa sileyim 😂 Bunu görmek istemiyoruma basınca herkesten siliniyor mu

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Tam bilgim yok ama öyle oluyor galibaa okuyan okudu zaten sayende 😒😒 bir adımı soy adımı vermedin Halime

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Ben halime evet memnun oldum, sen de Orhan 🤣🤣

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Ben de memnun oldum ceylan 💆

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      En yakın zamanda daha yakından tanışmak dileyiyle murat bey 🤣🤣

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      O biraz zor gibi daha yeni baktım 10 saat diyor

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Belki bir gün, bir lunaparkta kim bilir... 🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Yarın geliyorum o zaman

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Uçarak mı

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Uçarak gelinmez gibi hiç yolculuk yapmadım öyle

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Bir ara senle uçalım, nereye uçalım sence

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Oluyor mu öyle ya sanırsın her gün bir şeyler yapıyoruz bi bu kaldı :D

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Yahu eskiden hayal kurardın sen, senden gitti bana mı geçti bu özellik 🤣

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Senden sonra gerçekler çat çat çat çat suratıma vurdu herhalde 💆‍♂️

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Bana kızıyorsun bana benzedin 🤣

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Senin yüzünden 😑 hala kızıyorum sana

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Benim suçum ne

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Sen bitirdin bizi mahvettin acımadan telef ettin

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Beni beğenmiyordun benim suçum ne

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Yalanın batsın püü

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      durduk yere niye gideyim ben püüü

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Sen istemedin beni o yüzden gittin işte

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      ben mi istemedim, yalanın da böylesi

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      evet ben ne yalan söylücem sen yok dedin böyle olmaz dedin bir şeyler dedin bi bu özelimiz kaldıydı dökelim herşeyi 😒

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      sen memnuniyetsiz davrandın ben de sinirlendim

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Dalga geçiyordun benimle tabii memnuniyetsiz davranırım

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      ne zaman dalga geçtim ya

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Hayal kurulur mu öyle hayal mi olur filan diyip duruyordun gülerek unuttum mu sanıyorsun Şimdi yok lunaparkta maç yapalım yok uçalım 😒

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      ben her zaman gülüyorum dalga geçmek anlamında değil ki o, sen de benim uçalım dememe güldün şimdi

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Yok o zamanlar geçiyordun biliyorum

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      nerden biliyorsun, sevdiğim insanla dalga geçmem ben. Sen de bana deneyimsiz diyordun

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      🙄🙄 Niye öyle demişim

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      istediğin olmadığı için

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Allah bilir niye demişimdir hangi anlamda demişimdir

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      ben ondan sonra konuşmayı kestim senle

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      bilmiyorum doğrudur ne diyeyim hatırlamıyorum ben

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      ikimizde suçlu olalım 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Tamam öyle olalım 🙄

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      timam 🙄

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      temem

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      😂

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      10 saat olmuş yeter

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Ayy cidden ya, bizim de bu huyumuz saatlerce saçmalıyoruz ama sonunda hiç konuşmamışız gibi bir hissiyat oluyor

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      He evet sana bunu da beğendiremiyorduk konuşuyoruz boş konuşuyoruz diyip duruyorsun

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Hep bir ilim bilim konuşulsun istiyorsun sende yoksa boş konuşuyoruz saçmalıyoruz

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      yahu boş konuşuyoruz demiyorum ki ben, konuşmaktan hiç sıkılmıyoruz akıyor ne güzel diyorum

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      hee o zaman evet güzel his aynı hislerdeymişiz tamam

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Hep yanlış anlıyorsun beni, sonra bir de suçluyorsun

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Hep demeyelim de ayıp olur üstüme gelme tamam

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      üstüne gelmem merak etme, sen bana deneyimsiz dedin zaten 🙄

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Olur merak etmem, dememişimdir öyle bir şey de neyse

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Dedin git bak whatshapp tan

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Bakamam 🙄

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      neden, sildin mi beni

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Evet, çünkü silmesem yazardım duramam ben öyle

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      numaram kayıtlı değil mi

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Değil olsaydı buradan bu kadar uzatmazdım yazardım wpden özel mözel bir şey kalmadı 10 saattir 😒🙄

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Amannnnn boş ver okuyan okusun unutur 2 gün sonra 😂

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Millet unutur unutmaz mesele o değil ki 🤦‍♂️Ne gerek var :D

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      haklısın da ne bilim burdan yazasım geldi 😂

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Sen sinir olmuşsundur şimdi sildiğime filan yazman oradan 💆‍♂️

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      evet🥹

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      açıklamasını yaptım oysa 🙄

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      şimdi yazsam ne olucak kaydedicen sanki

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Nerden biliyorsun hep ön yargı hem tatminsizlik hep memnuniyetsizlik

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      sana çekmişim

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Hiç alakası yok hiç hiç

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      sen öyle san 😂

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      4 ay

      Öyle tabiiii

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Tamam öyle olsun

      Yorumla
  • HayretBirşey69
    HayretBirşey69 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    4 ay

    Kediciğe meme yapmak nerden aklına geldi

    1
    3 Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      İnternetten buldum ben yapmadım

      Yorumla
    • HayretBirşey69
      HayretBirşey69
      4 ay

      Güzel olmuş 😊😅

      Yorumla
    • HayretBirşey69
      HayretBirşey69
      4 ay

      Zaten Mart ayıda geldi 😂

      Yorumla
  • SivisPacemParabellum
    SivisPacemParabellum Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    4 ay

    Hayır, çıtırım daha 😁

    1
    2 Yorumla
    • SivisPacemParabellum
      SivisPacemParabellum
      4 ay

      Doğru bulmuyorum

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      En güzeli

      Yorumla
  • вʟαcк
    вʟαcк Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    4 ay

    Genelde bunların %90 i kadınlar için var

    1
    3 Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Erkekler de başladı yaptırmaya🤣🤣

      Yorumla
    • вʟαcк
      вʟαcк
      4 ay

      Bende sıfır işlem var ama kızların cogusu ;

      youtube.com/shorts/ySrWc9QYG60?si=P93Mn6Aq9O5iORKF

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Çok yerinde bir video🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
  • Adeptus
    Adeptus Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 468 cevap paylaştı.

    Cicikli kedi.
    Yaptıramam, keloid bombasıyım

    1
    6 Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Geçmiş olsun

      Yorumla
    • Adeptus
      Adeptus
      4 ay

      Tşkler

      Yorumla
    • Dahabellideğill777
      Dahabellideğill777
      4 ay

      Keloid nedir

      Yorumla
    • Adeptus
      Adeptus
      4 ay

      @Dahabellideğill777 google diye bi şey var

      Yorumla
    • Dahabellideğill777
      Dahabellideğill777
      4 ay

      Geçmiş olsun

      Yorumla
    • Adeptus
      Adeptus
      4 ay

      saol

      Yorumla
  • вshєldσn u
    вshєldσn Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı.

    Ben yaşlandıkça güzelleşiyorum gerek yok 😃

    1
    2 Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      Aslanlar öyle, annem 47 yaşında ama benim ablam sanıyor herkes. 30 lu yaşlarda gösteriyor. Maşallah 🤣

      Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      4 ay

      Maşallah 😃

      Yorumla
  • Pnomoni
    Pnomoni Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    4 ay

    Saç ekimi sayılıyor mu 😀

    1
    1 Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      4 ay

      evet 😂

      Yorumla
  • _GerdekBasan_ u
    _GerdekBasan_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 35%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 610 cevap paylaştı.

    Lazer epilasyon olurdu miss

    1
    0 Yorumla
  • Rσzαlísα
    Rσzαlísα Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    4 ay

    Henüz ihtiyacım yok, olursa elbette

    1
    0 Yorumla
  • Ritchson m
    Ritchson Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.

    Yaptırabilirim sorun değil tek sorun para

    1
    0 Yorumla
  • Rüyayenidengeldi
    Rüyayenidengeldi Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 687 cevap paylaştı.

    Heç işim olmaz

    1
    0 Yorumla
  • ksjsjsn
    ksjsjsn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    4 ay

    Hayır ya puanlık iyi gidiyor sanırım

    1
    1 Yorumla
    • ksjsjsn
      ksjsjsn
      4 ay

      Şşşşşş

      Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Hâlimden hep memnunum

    1
    0 Yorumla
  • Şişkolettaa
    Şişkolettaa Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    4 ay

    Öyle bir düşüncem yok doğallığı seviyorum

    1
    0 Yorumla
  • Disiaslanımben
    Disiaslanımben Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 90%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 415 cevap paylaştı.

    dusunmuyorum hıc

    1
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    düşünmüyorum

    1
    0 Yorumla
  • SymrnaCityStyle
    SymrnaCityStyle Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Düşünmüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • kenttdarkblue
    kenttdarkblue Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    4 ay

    Yooo

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(18)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Şu sıralar veya yaş aldıkça güzellik işlemleri yaptırmayı düşünüyor musunuz, doğru buluyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yaşlandığınızda botoks yaptırmayı düşünüyor musunuz? 4 cevap verildi
Cildiniz yaşlılıktan dolayı kırışmaya başlayınca estetik, botoks gibi yollara başvuracak mısınız? 27 cevap verildi
Yaş aldıkça cilt bakımı yapmaya başladın mı? 7 cevap verildi
Yaş aldıkça cilt bakımına daha çok mu özeniyorsunuz? 14 cevap verildi
Yaşınız ilerleyince estetik, botoks düşünür müsünüz? 19 cevap verildi
35 yaşınızı geçince yüz, cilt bakımınıza daha çok önem verir halde misiniz? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨