Bu cild sorunları hep kadınlar da oluyor. Özellikle 25 yaşından sonra ki kadınlar yüzlerine bakınca neredeyse 40 yaşında gösteriyor gibi. Nedeni ; genç yaşta kullanılmaya başlanan makyaj yüzünden. Bu gibi saçma şeyler kullanmasanız, estetik ve botoks da yapmazsınız.
Benim kırışmaya rızam yok kimse kusura bakmasın bebeğim. Bir insan kendisine güzel bakarsa hiç te kırışmaya mahkûm değil. Bana ne, bana ne ben kırışmıycam işte bütün kırışıklıklara böö 😂😂