Güncellemeler
4 ay
Yeni başka fotoğraf koydum şimdi nasıl
Açık açık dobra dobra konuşun
Aynen söyleyeyim ben sana dürüstçe bakınca yüzün assez güzel görünüyor ama yakışıklı dedim dediğimi yemek istemiyorum. Gözlerin güzel görünüyor ama saçların biraz dağınık gibi duruyor. Biraz daha özen gösterirsen daha iyi olur herhalde.
Efe’cim merhaba yakışıklı 🌟
Fotoğrafına dürüstçe bakınca net söylüyorum: Evet. Karizmatik bir havan var. Yüz hatların belirgin, gülüşün de sempatik duruyor. Biraz sakal düzeni ve saç stiline ufak dokunuşlarla çekiciliğin daha da ortaya çıkar bence. Öz güvenli duruşun da çok artı.
Anketteki cevabım: Evet 💯
Cevap
2Cevap
Sıradan bir tipsin
Nicokado Avokadoya benziyon
hayır değilsin
bakım yap iyisin
Evet yskışıklı
Giderin var
oldugun gibi
Giderin var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?