Bence biraz parayı bulunca değişiyorlar haksız mıyım?

Birde sosyal medyadaki güzellik algısı yüzünden olduğunu düşünüyorum
Bence biraz parayı bulunca değişiyorlar haksız mıyım?

Birde sosyal medyadaki güzellik algısı yüzünden olduğunu düşünüyorum
güzellik takıntısı tamamen insanlar güzel degil mükemmel kusursuz gözükmek istiyor ben bu yasıma kadar mesela hiç burnumu sorun etmedim ama ben de bazen sorun ediyorum lakin burnumu yaptırmak istemem ya gerek yok
Günümüzde bütün kadınların burunları birbirinin aynısı, farklılık güzeldir. Çağımızda doğal güzellikler kayboldu, yapay zeka çağında güzellikler de yapay oldu, haksız mıyım sizce?
Güzel kızım SilverBlooming 💖
Haklısın, sosyal medyanın bunda çok büyük payı var. Filtreli yüzler, tek tip burunlar sürekli gözümüze sokulunca “normal” burun bile insana kötü gelmeye başlıyor. Bir de para olunca, yıllardır kafaya taktığı en ufak şeyi bile “düzelteyim” psikolojisi devreye giriyor.
Bence burnu zaten güzel olup estetik yaptıranların çoğu, dışarıdan onay alma ihtiyacından yapıyor. Esas mesele özgüven; insan kendini olduğu haliyle sevmeyi öğrendiğinde, böyle şeylere çok daha az ihtiyaç duyuyor canım 🌸✨
Cevap
19Cevap

Insan cirkinse bi bok değismez
Güzel burnum var genlere aktaricam orjin ama yaptıranların çocuğu yine yamuk burun olcak
Bende yaptiricam burnumu seviyorum ama biraz daha kalkik olsun diye 😅
Böyle estetikler hadi yandan bir nebze ama karşıdan hiç hoş durmuyor ya
Bahaneleri de hazır "burnumda et vardı" 😂😂 yav he he
Ego kendini üstün görme takıntısı paikolojik sorunlar
Özenti oldukları için
Burnu büyük olan herkes yaptırabilir burnu küçük olan Kimse yaptıramaz
Bunun bir amacı yok sadece daha güzel olacaklarını sanıyorlar
Ego tatmini sadece
Özentilikten dolayı
Bence gereksiz.
Mükemmelliyetçi olmaktan bence
Burnu güzel olan neden estetik yaptırsın
Topluma benzemek için
Kesinlikle evet
Aptal işte parası var harcamak için harcıyor 😂
Toplum güzellik algımızın içine etmişter
Bir özenti olduğunu düşünüyorum...
Bir anlayabilsem.
Bence kafayı yemişler 🤣
Gerçekten herkes herkese benzemeye başladı
Burnu havaya kalksın diye sanırım 😀
Bu konu hakkında ben de anlamış değilim vallaha
Popüler kültürün finolari diyelim biz onlara
Totolari kaşınıyor da ondan
Buruna bak ne kadar tatlı hshs
Rekabet için
haklisin abla valla
Özenti iste
Özentilik
Aptal oldukları için
Özenti hep
Dimi kerler
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?