Kadınlar beni sevsin diye estetik ameliyatlar oldum?

Kız arkadaşım olmuyordu. Bakımlıydım ama belki'de çirkinim ondan dolayı beni istemiyorlar diye düşündüm. Belirli aralıklar ile yüzümdeki bir çok yerden estetik oldum. Eski halime göre bayağı fark oldu. Yine öyle vov diyecek bir yakışıklılık olmadı ama eskiye çok iyi oldu. Tanıyan arkadaşlarım falan çok beğendi. Kısada tipim eskiden 3 iken şu anda 6,5 falan vardır rahat. Sonra sıfırdan bir çevre olsun diye iyi bildiğim halde ingilizce kursu ve bir'de farklı kursa yazıldım. Yine hoşlandığım şnsanlar oldu ama bir şey değişmedi. Sanırım yaşamayı ve sevilmeyi hak etmediğimi kabullenme zamanın geldi?

Kadınlar beni sevsin diye estetik ameliyatlar oldum?
Cevapla