Evet sırf bu ezikliğimden kurtulmam için ve Olmak istediğim kişi olmak için boy uzatma ameliyatımı oldum?

Evet arkadaşlar yıllardan beridir hep sevgi anlamında karşılıksız kaldım ezildim. Kimse dışını beğenmediği biri ile bir gelecek düşünmez. Bu beni çok kötü hissettiriyordu. Sırf boyum kısa diye reddedilmişliğim çok oldu hatta bir çok "tipin yakışıklı ama boyun kısa ya" diye reddedilmişliğim oldu ve artık insanların beni kabul etmesi gerekiyordu. Evet çok iyi görünmeliydim kendime olan öz güvenimin gelmesi için yani kendimi beğenmeliydim. Boyum 165'ti. 2 seans sonunda 185 oldum. Kızların/Kadınların hepsinden nefret ediyorum. O benimle alay edenler şimdi peşimden koşuyorlar. Eğer uzun boylu, yakışıklı, kaslı ve paralı biriyseniz hem de karakterli biriyseniz ilk tercih olursunuz her zaman kadınlar tarafından. Şimdi şöyle düşünelim aynı tipte aynı karakterde olan 2 insan var biri 165'lik biri ise 185 cm boyunda bir adam. Sizce hangisini seçeceklerdir tabi ki hepsi 185'lik olanını seçecektir. Günümüz kızları/kadınları çok karaktersizdir. Evet kısa boylu erkekleri erkek olarak görmüyorlar ve hepsi uzun erkeklere köpek gibi bağlılar. Her 2 durumu yaşayan ve tecrübe sahibi biri olarak diyorum bunu önceden 165 boyundayken hiç bir kız bakmazdı. Alay ederlerdi benimle. Erkek olarak görmezlerdi beni ve şimdi ise 185 boylu kaslı ve iyi giyimli biriyim tüm kızlar pervane oldu peşimde. İşte insanlar bu kadar karaktersiz her şeyin dış görünüş olduğu ve gösteriş olduğu bir dünyada yaşıyoruz. Hayalime ve Hedefime ulaştım Allah'a şükür ve kadınların hiç birine güvenmiyorum hatta nefret ediyorum.
Evet sırf bu ezikliğimden kurtulmam için ve Olmak istediğim kişi  olmak için boy uzatma ameliyatımı oldum ?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Evet sırf bu ezikliğimden kurtulmam için ve Olmak istediğim kişi olmak için boy uzatma ameliyatımı oldum?
Cevapla