Kızlar, Sevgililer günü için uzun protez tırnak ve kırmızı oje yaptırdım kapalı olduum için tepki yedim kapalı kadın insan deilmi?

Sonuç olarak kapalı da olsam beğenirim bunda ne var kapalı olup da mini etek giymedik ya veya göğüste kaliteli bir şey giymedik ya makyaj yapan tesettürlülere kimse bir şey demiyor alt tarafı oje sürdüm yılın bir günü işte boğazım mallar bilmiyor ki 14 Şubat abimin doğum günüydü abimle daha hoş bir hanım olarak gözükmek için gittim protez tırnak yaptırdım oje da sürdürdüm abim kızmadı gayet de yakışmış dedi O kadınlardan Bir eksiğin yok dedi

Kızlar, Sevgililer günü için uzun protez tırnak ve kırmızı oje yaptırdım kapalı olduum için tepki yedim kapalı kadın insan deilmi?
Cevapla