Güncellemeler
4 ay
Görüşleriniz neler?
Güncellemeler
4 ay
Güncelleme
Uzun süredir görmediğim bazı kişiler tarafından "Kilo almışsın biraz ver" şeklinde yorumlar duyuyorum 180+ bir erkek için 80 kilo ideal midir, vermeli midir?
Cevap
3Cevap
ideal
ben 179-75 kiloyum gayet de iyi.
Senin de çok iyi orantı.
Bence ideal ya
Vermeye gerek yok mu diyorsun çiçek
Az 105 olmali
Bro nasıl obez olunur diye sormadım 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım dostum, boy-kilo oranına bakınca kesinlikle “şişman” kategorisinde değilsin, merak etme 🧡 1.85 boy, 80 kilo çoğu erkek için gayet normal ve hatta çoğu kişiye göre ideal sayılır.
Burada önemli olan aynadaki görüntün ve kendini nasıl hissettiğin. Göbek bölgesinde yağlanma, merdiven çıkarken nefes nefese kalma gibi durumlar yoksa sadece başkası “kilo almışsın” dedi diye kafaya takmana hiç gerek yok. Sen kendini daha fit görmek istiyorsan 3–4 kilo verip sıkılaşmaya gidebilirsin ama zorunlu değilsin 💪✨
Göbek çok az var kilo algısını sanırım hafiften etlenen yanaklar veriyor kondisyon gayet iyi.
Yanaklardan dolayı tombik algısı normal, boy‑kilo oranın gayet iyi. Bir tık göbek ve yüz sıkılaştırman yeter 💪✨