Neden çirkin kızlar kendini aşırı beğenirken güzel kızlar hep çirkinim diye geziyor?

2 kişi var. İkisi de bu sitede. Birisi çok çirkin. hem şişko, hem tipsiz hem aygır. o mesela kendiyle barışık. surekli kendini çekiyor resmini paylaşıyor güzelim falan filan diyor. kendini çok beğeniyor.. tamam kendinle barışık olman güzel bişey ama sen güzel değilsin bacım. cirkinsin. neyse tabiki çirkinim diyip modunu düşürmesin de, kendini güzel zannediyor ama ona yanarım. tum Dünya ona çirkin der ama o güzel olduğunu sanıyor... Neyse bir kız daha gördüm burada. kiz güzel hani gerçekten güzel. sadece dudağı ince ve burnu biraz kavisli. Çok çirkinim falan yazmış kimse beni begenmiycek falan demiş. Anlamıyorum halbuki güzel kız dudağının ince olması tabiki kusur değil. İnce olup güzel olan yok mu ne alaka. Ayrıca burnu da okadar gargamel değil en azından biraz kemikli okadar yani. Çok uzun da değil biz ne uzun burunlu kızlar falan gördük bu şükretmeli. buna diyorum. gozlerin güzel ten rengin güzel fiziğin güzel falan. bu beğenmiyor kendini. Ameliyat olursun burun dan dedim olmam diyor. bu kizlar neden böyle?

Manyaklar ondan
Çirkin olan manyak da, güzel olan dikkat çekmeye gelmiş belli ki
İkisinin de amacı dikkat çekmek
Amacını bilemedim bunlarin
Başka bişey yoruma yazcam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Neden çirkin kızlar kendini aşırı beğenirken güzel kızlar hep çirkinim diye geziyor?
Cevapla