Niye ortalama ya da çirkin kızlar kendine çok güzelim diyor?

Yolda görsem dönüp tekrar bakmam bile ama nerde böyle tiplefvar kendine çok güzelim diyor popişine benziyorsunuz özgüven iyide altı boş şekilde övünmek saçma değil mi

Niye ortalama ya da çirkin kızlar kendine çok güzelim diyor?
Cevapla