Boyu 175 olan bir erkek olarak 150 boyundaki kızlardan bile sadece boy yüzünden red yemek normal mi?

Boyum 175 olduğu için her kızdan red yedim beni red eden kızların boyu 150 155 falandı hepsi de açıkça boy yüzünden reddeditler tipimin iyi olduğu söylenir başarılı biriyim maddi durumum da iyi ama sırf boy yüzünden kimse olmuyor bu nesilde o 150 kızlar şimdi sırf 180 190 diye benden kat kat tipsiz fakir adamlarla sevgili şu an tapıyorlar resmen o adamlara. Kısaysanız şunu yapın açığı şöyle böyle kapatın derler bir de o tavsiye edilen şeylerin hepsi bende var yine de 1.50 kızlardan red yiyorum

Boyu 175 olan bir erkek olarak 150 boyundaki kızlardan bile sadece boy yüzünden red yemek normal mi?
Cevapla