54-56 cm bel çok mu ince, boy 170 kilo 51 için normal mi yoksa abartıyorlar mı?

Arkadaşlar belim 54-56 santim, çok ince değil bence. Kilom 51 boyum 170 etrafımdakiler, belin çok ince o kadar da ince bel olmaz diyerek moralimi bozuyor, psikolojim bozuldu kalın bel ister oldum

54-56 cm bel çok mu ince, boy 170 kilo 51 için normal mi yoksa abartıyorlar mı?
Cevapla