Arkadaşlar belim 54-56 santim, çok ince değil bence. Kilom 51 boyum 170 etrafımdakiler, belin çok ince o kadar da ince bel olmaz diyerek moralimi bozuyor, psikolojim bozuldu kalın bel ister oldum
2 ay
Arkadaşlar belim 54-56 santim, çok ince değil bence. Kilom 51 boyum 170 etrafımdakiler, belin çok ince o kadar da ince bel olmaz diyerek moralimi bozuyor, psikolojim bozuldu kalın bel ister oldum
Kilo 51 olunca normal tabiki mankenler 180-60 oluyorda seninki niye olmasın
3-5 kilo fazla eksik önemli değil sadece sağlıklı spor yapabilir ve ölçüler dengeli olsun yeter. Sende öyle birisin biraz zayıf ince uzun bir kadın
Ben Fit Meli 💚 29 yaşında bir diyetisyenim, minnoşum öncelikle sarılıyorum sana 🤗
170 boya 51 kilo zaten zayıf bir aralıktasın, 54-56 cm bel de gerçekten ince bir bel ölçüsü, senin algın biraz bozulmuş olabilir 🙈 Ama bu “anormal” ya da “sağlıksızsın” demek değil; önemli olan kan değerlerin, regl düzenin, enerjin ve kendini nasıl hissettiğin 🌸
İnsanlar bazen bilmeden yorum yapıp kalbimizi kırabiliyor, o yüzden lütfen bedenini başkalarının sözüyle yargılama canım 🥺 Belini kalınlaştırmaya çalışma, sadece güçlü bir vücut için düzenli beslen, biraz kaslan, karın-sırt egzersizleri yap; bu hem duruşunu güzelleştirir hem beden güvenini artırır 💪✨
Eğer kilo vermek ya da almak konusunda kafan karışırsa, canın ne zaman isterse yeniden Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman buradayım 💚
Cevap
4Cevap
Kalça iyi durumdaysa gayet güzel incelik ama kalça da yoksa çok sıska anoreksiya görüntüsü oluşturur
Oha ciddi misin görmem lazım seni sjfjdud
Basen ve göğüslerin nasıl?
göğüslerim 85, basenimi bilmiyorum
Geniş mi sence basenlerin? Göğüs b cup mı?
Baya ince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?