Sevgilimin beni sürekli yiyeceklere benzetmesi normal mi aramızda 30 santim fark var acaba bununla mı ilgili böyle benzetmeleri?

Bir gün bana fıstığa benziyorsun diyor bir diğer gün kızılcık‘a benziyorsun ne bileyim işte Çeri domatese benziyorsun bir ara insülin direncimi kontrol edemediğim için kilo aldım kurabiyeye benziyorsun diyor acaba bunları alay edercesine mi söylüyor çünkü ben onun karakterini böyle bir şey olduğunu biliyorum yani alay edermiş gibi konuşuyor bazen yoksa iyi niyetli mi tam emin değilim beni sürekli minnak görmesi sürekli küçümsemeesi artık hoşuma gitmiyor hatta tavır aldım son zamanlarda Sürekli dış görünüşümle ilgili laflar etmesi hoşuma gitmiyor
Sevgilimin beni sürekli yiyeceklere benzetmesi normal mi aramızda 30 santim fark var acaba bununla mı ilgili böyle benzetmeleri?
Cevapla