Ben yakışıklı bir erkek görünce "Allahım erkek diye bir varlık iyi ki var." diyorum. (Bazen de neden varlar diyorum da her neyse konu o değil dkdksk)
Allah neler yararıtıyor diyorum djdjsksk ama tabi içimden 😂😂😂
Ben yakışıklı bir erkek görünce "Allahım erkek diye bir varlık iyi ki var." diyorum. (Bazen de neden varlar diyorum da her neyse konu o değil dkdksk)
Allah neler yararıtıyor diyorum djdjsksk ama tabi içimden 😂😂😂
Bıktık guzel gimekten sinirimiz bozuluyor. Avm de dolasirken aniden onumuze dunyadaki. en. guzel. kiz çıkıveriyor bu ne ya falan şok oluyoruz gordugum en guzel kiz bu ya ne diye dizilerde oynatmazlar falan diye kendi kendimize soylenirken 3 dakika gecmeden hoop yenisi. Al sana dunyanin en guzel kızı güncellendi.😂 3 5 dakikaya bir boyle oluyor ortalama
Güzel kızım, iç dünyam tam olarak şöyle: İlk anda “vay be, gen havuzu çalışmış bugün” diye geçiriyorum içimden 😂 Sonra saçına, stiline, yürüyüşüne falan takılıp mini bir analiz moduna geçiyorum.
Biri çok yakışıklı ya da güzel olduğunda da “bunu böyle yapan tüm detaylara selam olsun” deyip, hafif estetik manyağı moduna giriyorum 😄 Ama dışarıya çoook sakinim, sadece iç sesim bağıra çağıra alkışlıyor 🙈💅
Cevap
14Cevap
Çok denk gelmiyorum ama geçen markette birisini gördüm. Esmer beğenmememe rağmen içinden " vay anasını şu çocuğa bak karşımda dursada saatlerce yüzüne baksam" dedim dgjnjndggknddknfnkg
Yani yakısıklıysa da hakkını vermek gerek ndjdjekskskslalsls
Kadınlar harbi masum canlılar ya biz hayvan gibiyiz kdkdk
Sen ne diyosun dkdksks
Söylemeyim bence hiç siz böyle şeyler söyleyince benim ki hayvan gibi hissettirdi kendimi
Spkça şeyler mi?
Hayır tabi de yani argolu biraz 😂
Anladım...
Ben kadınların erkeklerden üstün olduklarını düşünüyorum ve kadınlara cinsel obje gözüyle de bakan abazanlardan değilim. Ama dominant olan kadınlar benim için 1 adım öndedir
👏👏
Bunu söylediğim için sapık laftası yiyorum genelde hem de kadınlar tarafından efendim. Desteğiniz için teşekkürler efendim
Dominant konusundamı?
Hem dominant olması hem kadın haklarını savunmam konusunda. Erkek değilsin kalıbının adamı ol diyenler oluyor. Belki de benim böyle bi derdim yok. Yani sarkıntılık edenlere magandalara hanzolara tırtlara bakın daha kıymet görüyorlar efendim
Hatuna bak diyorum ben
Mantıklı😂
Bizde aynısını kızlar için söylüyoruz iyi ki varsınız ama bazılarınız neden var onu da bilmiyoruz neyse konu o değil
maşallah + Allah kolaylık versin
Hem bok atıp hemde bize muhtaç olmanıza gülüyorum
O anki duruma göre. Beni üzen bir erkekse ya da sapık ya da mnuak o zaman bk atıyorum. Ama adam gibi adam olanlara bk atmam 😂
Ya asla. Spklıgınyada pslkligin geçerliliği mi olur Allah askına. Hele bir kadın olarak ve haberlerde iğrenç haberler görmemize rağmen böyle bişi olamaz. Dısarıda yakısıklı bir erkeği sonucta sadece görüyoruz ve yorum yapıyoruz. Güzelmiş diye. Söyleyip geçiyoruz
Yakışıklı veya güzel birini görünce sadece normal çekim olduğunu mu düşünüyorsun cinsel çekim de oluyor her türlü istiyorsun adım attığı zaman zaten sende isteyebilirsin bu senin kararın sapıklık dediğiniz cinsellikse , herkes sapıklığın eseri olurdu. Cinsel dürtüler de begenmelerinin içinde var onu öpmek sevişmek istersin çünkü hoşlanmışsın
İstesem gözümü ayırmadn hyvan gibi bakardım. 1 kere bakıp geçiyor maşallah Allah neler yaratıyor diye bu kadar..
Seni fark ediyor mu o erkekler
Ben 1 kereden fazla bakmam bir erkeğe. Görünce diyorum bir daha da bakmam😂
Bir kere gözüm kayıyor diyorum ve geçiyorum🤣
İşte o ana o bakışı yakalayan yaşadı🤣
Çok kısa sürüyor 1 saniye anca
Yahu biraz belli et sende bu ne kısa süre😆
Yapamam ben
Aaaa neden ama yaparsın
Yok ben utanırım çekinirim djkd
Ahhh çılgın kız ahjjj
😂he çok çılgınım
Ne güzel işte
geçirmiyorum
Vay gelsin canım
Artık bikinili kızlardan grok sayesinde soğuduk
vay be bunun da vura vura s... yolar
Teşekkürler
Rica xjsjsjjs
😂😂🤣🤣
Öff gte bak diyorum
Ya yüzü güzelse?
Maşallah deriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?