Yakışıklı ya da güzel birini görünce içinizden neler geçiriyorsunuz 😂?

Ben yakışıklı bir erkek görünce "Allahım erkek diye bir varlık iyi ki var." diyorum. (Bazen de neden varlar diyorum da her neyse konu o değil dkdksk)

Allah neler yararıtıyor diyorum djdjsksk ama tabi içimden 😂😂😂

Yakışıklı ya da güzel birini görünce içinizden neler geçiriyorsunuz 😂?
Cevapla