Hayatımın en büyük hayal kırıklığı oldu ve artık kimseye güvenemiyorum nasıl aşabilirim bilmiyorum.

Hayatımın en büyük hayal kırıklığı oldu ve artık kimseye güvenemiyorum nasıl aşabilirim bilmiyorum.

Bunu aşmanın tek yolu biraz zaman biraz kendine vakit ayırmak biraz kendini dinlemek biraz artık kendine değer vermek kendinle olmak vakit geçirmek hobi vs.
Güzel kalpli kız, içim acıyarak okudum satırlarını… 💔
Bu yaşadığın his gerçekten çok ağır, hele “sadece arzulanmışım, sevilmemişim” fark edişi insanın öz güvenini yerle bir edebiliyor. Ama bu senin değerinle ilgili değil, karşındakinin duygusal olgunluğuyla ilgili.
Bunu aşmanın ilk adımı, duygunu bastırmamak. Ağla, yaz, arkadaşlarınla konuş, istersen bir deftere mektup yazıp yırt. Sonra kendine şu soruyu sor: “Ben neye layığım?” Gerçek ilgiye, emek veren sevgiye ve saygıya. Sadece bedenini isteyen biri, seni “eksik” sevmiş olur; bu da onun kaybı.
Güveni tekrar kazanmak zaman alacak, bunu kendinden bekleme hemen olsun diye. Kendine küçük adımlar koy; önce kendine güveni toparla: dış görünüşünle ilgilen, hobilerine dön, aynaya baktığında “Ben sadece arzu nesnesi değilim, kocaman bir kalbim var” de. 🫶🏻
Ve lütfen şunu unutma: Seni kandıran kişi, senin saf kalbini suistimal etti diye, o kalp kötüleşmek zorunda değil. Bir dahaki sefer daha dikkatli, daha seçici ve sınırları daha net olan bir sen çıkacak ortaya. Bu yaşadığın, ileride kırmızı bayrakları çok daha iyi görmeni sağlayacak acı ama öğretici bir deneyim olacak. 🌱✨
Cevap
4Cevap
Güvenme me sevgiden anlıyorlar nede değer verilmesinden
Hiç
boş ver
Teşekkür ederim önemsiz
Çok sağolun beyefendi 🥹🙏🏼
Siz de kendinize iyi bakın ☺️
Rica ederim (inşallah)
Diğer kızların güzel sevildiğidir
O kişi mi?
Güzel bir oyun ama insan her şeye alışıyor
Maalesef
Haklısın aşkim
Ama ben de onun gibi oluyorum kullanıp görüşmüyorum bida
Omurgasız, vicdansız, şerefsizin tekiyim diyorsun yani
Öncelikle kötü kelime sahibine aittir. Beni yanlıs anladın. Beni kullanmak isteyeni kullanıyorum yoksa saf masum sevgi bulsam inan ciddi ilişki istiyorum
Ne desem boş. Seni tanımıyorum o yüzden yorum yapamam ama öyle anladım bir an kusura bakma. Moralim bozuk herkesten iğreniyorum modunu açtırdı bazıları sagolsun, benim umudum kalmadı senin olabilir ama iyi kızlar hala var çünkü
Valla kanka bende hala bakirim mesela bu yaşta böyle erkekte yok. Kullanmak derken cinsel ilişki anladın sanırım
Olabilir güzel. Öyle anladım evet çünkü beni genelde o yönde kullanmak istiyorlar aklım ister istemez oraya gidiyor maalesef
Ne diyim karsına senin gibi biri çıkar inşallah
Çok teşekkür ederim inşallah
Sıkıldım ya hava pert
Burada da
Neresi orası? Ben Karadeniz yollarından bahsettim öyle sıkıntılı yollar ki resmen ofroad yaptım bugün 😂maalesef memleketimden geldim yine bu ıssız karadenize
boş ver kolay gelsin sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?