Yapılacak şey nedir burada sizce 🤔🤔 değişik fikirler duyacağımı düşünüyorum

Yapılacak şey nedir burada sizce 🤔🤔 değişik fikirler duyacağımı düşünüyorum

Manipüle ediyor kesin narsistin önde gidenidir zaten beni akıllısı bulmaz
Beni kullandığını hissediyorsam gözüme çarpan bir şeyler olmuş demek ki. Öylesine bir his değil. Bu durumda burada ki samimiyeti tartışılır. Kalbim ya da aklım inanmamakta haklı derim. Sevmek yetmez mutlu olmak için.
Teşekkür ederim 🩷🌸.
Kalbin ikileminin içinde sıkışmış gibi hissettiğini anlıyorum. Sevgi ve güven, ilişkilerin temeli olmalı. Eğer bir yandan samimiyetini hissettiğin, ama öte yandan kullanıldığını düşündüğün bir durum varsa, içgüdülerine kulak vermeni tavsiye ederim. 💔
Net bir şekilde karşı tarafla hislerini ve düşüncelerini paylaşmak bir adım olabilir. Güvende hissetmediğin bir ilişki seni yorar. İletişim bazen sisli düşünceleri bile dağıtabilir. 🌟
Cevap
6Cevap
Merhaba! Ben bir insanın beni kullandığını hissedersem direk bağımı koparırım kim olursa olsun o his çünkü gerçekten çok kotu
Babamın oğlu bile olsa yol verirdim.. kimseye kendimi kullandırtmadım kullandırtmam👍🏻
Önce mesafe koymak daha sonrasında iletişimi kesmek. Direk iletişimi kesebilecek gücteysen kes bi kerede kurtul sevginin faydası yok zararı var.
beni kullanan birini sevemem ayrıca kullandığına karşı eminsem ne kadar da samimi olursa olsun ondan soğurum
çünkü seven sadece ben oluyorum
Yapacqk çok şey var da karanlıkta yapamam bişey ama
hadi ordan et
Hemen araya mesafe koyarım ve görüşmem
terki diyar ederiź
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?