Zayıf erkekler neden erkeksi gelmiyor? Lütfen kilo alın.

Zayıf erkekler neden erkeksi gelmiyor? Lütfen kilo alın.

Bu konuyu maalesef diyerek destekliyorum. Erkek , güç ve hakimiyet olgusunu bedeninde taşır. Kadın için bu özellikler daha çok fikirsel kullanımda ama doğru kullanımda kendini gösterir. Her ikisinin değerlendirme alanları ise farklıdır. Burada erkeğin bedeni kadın bakışında , eril enerji güç ve hakimiyeti temsil eder , kadın ise kendini güvende hissettirecek bir güce aitlik hissi ile yaklaşım sağlar erkeğine. Bu bağlamda kıyafetin içinde kaybolan erkek modeli özellikle son yılların cinsiyetsizleştirme çabalarının gereği karşımıza çıkan ciddi problemlerden biridir. Önce metrosexsüel erkek adlandırması ile geldi , daha narinleştirildi günümüzde prenses erkek oldu. Dikkat ediyorsanız eğer kızsal tavırlar var bir çok erkeğin üzerinde bu konuda önemle dikkatli olmak gerekiyor. Bu durumda maalesef homosexüel durumlara biseks hissiyat durumlarına götürüyor. Maalesef günümüzdeki moda veya favori tipleme meraklısı erkekler bir deri bir kemik kalınca kendilerini daha çekici ve daha tercih edilen gibi görüyor ama zayıf olmak atletik olmak anlamına gelmiyor işte , baktığımız zaman omuzlar bile kadın omuzları gibi görülüyor bu durum onları mutlu ediyor. Maalesef kadınların bir çoğunda doğal güzelliklerinin eşsiz güzellik olduğunu bilmemesi görmemesi sebebiyle tek tip model uğruna estetikler yaptırması durumuyla eş değer diyebiliriz. Oysa erkeklerin doğallık durumuda kadınların doğallığı kadar önemli. Bu durum onları erkeksi görünümden uzaklaştırıyor kadınlar içinde ilgi azalmasına sebeb oluyor bu durumun ileri zamanlarında kendi durumlarını daha kadınsı bulmaya başlamaları maalesef onlarda değişime sebeb oluyor ve maalesef onlarda, erkeksiliğini kaybetmemiş erkekler karşısında kızca davranış sergilemeye başlıyorlar ki bu da çok ciddi bir felaket ve fenalık olarak önce cinsiyetsizleşme sonrada toplumu tehlikeye düşüren etken oluyor. Erkekler kilo alın 😀. Dikkat ediyorsan bu gün hint erkekleri kadınların ilgisi çekiyor , ve orta doğu ve Asya erkekleri , lafa gelince istemeyiz deniyor , ama toplum kendi toplumu içindeki kadınların o erkeklerle birlikte olma ve evlenme isteklerini görmezden geliyor. Neden peki Asya ve güney Asya erkekleri kadınların ilgisine isteğine ve arzusuna karşılık bulan erkek tipleri oluyor? Erkeksi görünümleri devam ettiği için , bu arada Asya derken , kore dizilerinde maalesef kullanılan demek istiyorum , (çünkü proje için oluşturulmuş içerikler) cinsiyetsizleştirilmiş taze erkek görsellerini kastetmiyorum.
Genetik faktör vb çok etken var onu tartışmayacağım kilo alabilen var alamayan var. Ancak zayıf erkeklerin kadınsı göründüğü de göz ardı edilemeyecek bir gerçek. Kadın dediğin narin olur, korunmaya muhtaç gibi görünür. Onu çekici yapan da bu özelliğidir zaten. Erkeklerin ise daha yapılı, kaslı, kaslı olmasa bile giydiği üzerine oturan heybetli bir yapıda olması beklenir. Çünkü doğada dişi ve erkek bütün bireylerde erkekler her zaman dişilerden daha iridir. Dişiler de ilkel iç güdüleri gereği kendilerini koruyamayacak gibi görünen erkekleri çekici bulmaz. Umarım açıklayıcı olmuştur.
Ben söylüyorum spor yapın, kilo alın diye. eskiden bende çok zayıftım. disarda yürürken ya da otobüste falan bir kız dönüp bakmazdi kimse ilgilenmezdi benle. Ne zaman spora başladım, ne zaman kilo aldım, ne zaman güzel bakımlı tarz giyindim, ozaman yolda yürürken kızların %99 'u dönüp bakar oldu. Hele hele Bornova küçük park sokaklarinda kalabalık ve kızların yoğun olduğu sokaklarda cafelerde bile kızlar döner bakar oldu. Kilo alın. Spor yapın. Bakımlı ve şık olun. Erkekler size dost tavsiyesi
Zayıf erkeklerin “erkeksi” görünmemesi genellikle kas kütlesi ve fiziksel duruş eksikliğinden kaynaklanır. Kaslı ve güçlü bir vücut, toplumsal algıda “güç ve erkeksilik” Kas yap ve kilo al, duruşunu güçlendir
Erkek kardeşim, 🖤
Bakış açın sana göre çok normal ama “erkeksilik = kilo / kas” diye bir denklem yok. İnce, zayıf, fit, balık etli, göbekli… Hepsine bayılan birileri var, emin ol. 😌
Asıl erkeksi gelen; özgüven, duruş, karakter, saygı, zekâ ve bakımına özen göstermen. Şu fotodaki tarz, duruş, özgüven mesela çoğu kadına çok çekici gelir. Herkese “kilo alın” demek yerine, herkesin bedenine saygı duymak çok daha olgun ve çekici duruyor canım. 💫✨
Cevap
84Cevap
Çünkü kadınsal bir içgüdü olarak biz daha böyle yapılı erkekleri seviyoruz bizi korur kollar içgüdüsü ile
Ne alaka? Kafaları gitmiş bu kadınların, resimdeki erkek gayet iyi, resim kenara, kadında olduğu gibi erkeklerde de boy kilo endeksi var ve normadan artık olursa iyi değil. Göbekli, yağlı erkek mi seviyor sunuz? Sonra da yok bunlar niye böyle diyorlar🤦🏻♀️ istediklerini yaparlar herkes gibi.
Ya da Siz göbekli, kilolu erkekler beni bulun diye laf attınız başka bir şey düşünemiyorum 🤷🏻♀️
Öyle düşünürsek kadınsı olmayan çok şey de var düz kalça düz göğüs kalın ses dans etmeyi bilmemek bunlar da kadını erkeksi gösteriyor herkes sahip mi bunlara değil. Cinsiyetçi yaklaşımlara karşıyım ben insanlar oyun hamuru değil istediğimiz kalıba sokamayız
Senin değerlendirmeler başlı başına kadın varlığına aykırı, gerçekten çok şaşırdım , gerçekten bir kadın mısın bilmiyorum ama eğer öyleysen kendini belli kalıplara sokmaya çalışan aklını belirli kriterlerde sabitlemiş ama o kriterlere ulaşsan bile kendini ulaşamamış olarak görüp hep kaygı içinde yaşayan ve maalesef özgüven sorunu olan kendinle barışık olamayan biri olmalısın. Diyebilirsinki benim vücut özelliklerim şu şekilde bu şekilde , hah işte burada da benim diyeceğim şu ki , benim anlatmak istediklerim bunlar değil. Anlayan anlar. Sana tavsiyem kendini sevmendir sen kendini seversen kendini güzel görürsün, kendini güzel görürsen çevreni ve çevrendeki insanların doğal özelliklerinide güzel görürsün.
Haddinizi aşmışsınız biraz ama her şeyden önce insanım taraflı bir şekilde değil de objektif olarak olaylara bakabiliyor olmak empati konusunda yetenekli biri yapar beni. Yazdıklarınızın geri kalanıysa uydurmadan ibaret hani kafadan sallamışsınız ortaya öyle ya tutarsa
Benim vücut ölçülerim şöyle diyemem çünkü sizi ilgilendirmez. Kadınlarla ilgili her şeyi çözmüşsünüz maşallah ama bir noktayı atlamışsınız. Yukarıda saydığım özelliklere sahip olmayan bir kadın olsaydım onları yukarıda yazamazdım iyi günler size 😂
Bu yazdıklarınızı daha geniş bir vizyondan size anlatmış oluşum karşısında, sizin kendinizi kendi ifadelerinizle çökertmiş olduğunuzu görmek üzdü beni. Yazdıklarınız benden bir şey eksiltmez, sizin için faydalı içeriğe sahip yazıları değerlendirmek ise size kazandırır. Cevap vermek için değil anlamak için iletişim kurabilirseniz kendiniz için iyi bir adım atmış olursunuz. Sizede iyi günler. 😊
Yazdıklarınızı zerre kadar takmadığımı bilmenizi istedim
Cahil ve bencil olmak bunu getirisi bu durum. Okudukları karşısında takmıyorum diyen bir kişi , yazılanı doğru ve düzgün şekilde okumamıştır ve yarım yamalak kalıntılarla kendisine hakaret edildiğini düşünür. Dediğim gibi cahil, bencil ve özgüven sorunu yaşayan kişilik göstergesi durumlar. Kendini üst göstermek vb. Sizin için hiç bir şey iyi olamaz. Bu sebeple hayatta herşeyin ve herkesin size karşı olduğunu düşünürsünüz. Bir tek sizi manipüle edenler sizin için iyidir. Onlarda bu yöntemi sizden fayda sağlamak için kullanır sonra giderler.
Kelimesi kelimesine okudum dersem inanmayacak deliliğe sahip biri gibi göründüğünüz için belirtmesi gereksiz bir bilgi benim için, iyi akşamlar
Bi seferde şaşırtın. İyi akşamlar
sana göre öyle ama kilo alırsa yani bel çevresi (viseral yağ) artarsa testosteron zaten düşer. ilişkide kalitesini yitirir. zayıf ise (yani aşırı değil) yağ olmadığı için vücudunda testosteron yükselir. çünkü yağda aromataz enzimi vardır bu da testosteronu östrojene çevirir
Biz her ne kadar modernleşsek de içgüdüsel olarak kendimizi ileride kuracağımız yuvayı koruyabilecek potansiyelde insanları hayatımıza alma eğiliminde oluruz bu bir içgüdür Bu yüzden dolayı böyle hissediliyor olabilir ama fotoğraftaki abiyse zayıflıktan kastınız zayıf da değil Adam yani
Aslında zayıflık bedenle ilgili değil, iç duruşla ilgili. İnsan kendine güvenini kaybettiğinde, sınır koyamadığında ya da sürekli onay aradığında erkeksilik dediğimiz o sağlam hâl de zedeleniyor. Erkeksilik güç gösterisi değil; sorumluluk alabilmek, sözünün arkasında durabilmek ve duygularını inkâr etmeden yönetebilmek. Bunlar eksik olduğunda kişi ister istemez savruluyor. Mesele zayıf olmak değil, kendini ihmal etmek.
Aslında zayıf erkekler hem güçlü hemde öbür türlü güçlüdür. Zira bu sosyolojik olarak kuru diri olur garibanın yaprağı büyük olur besle yetimi s. Yok bu değil gibi deyim ve sözler ile pekistirilmistir
Kilolu kızlar da dişiliğini yitiriyor. Lütfen kilo verin
Yani ilk çağdan beri erkekte kas yani güç; kadında kalça yani doğurganlık aranmış , bunlara bizler de karar vermiyoruz, dünyayı hormonlar yönetiyor 💁🏻♀️
Bende öyle zayıf sevmem bıraz gobeklı olabılır çok degıl tabı. Kurdan gıbı olmaz ne kadın ne erkek.
Hayır benim her zaman zayıf erkekler ilgimi çeker.. her zaman her daim.. dicem ozaman yalan mı olacak acaba aynen beğenirim yapılı erkek ama genelde zayıf erkeklerle ilişki kurduğum için o yüzden ama ilgimi çeker erkeksi gelirler bana baya zayıflar.. yitirmez ya
...
bence erkeğe değil adam olup olmadığına bak boş ver kilosunu
Manyak mısın
Ben şu an kilo vermeye çalışıyorum
6 kilo verdim dahada verecem 60 kilo olacam zayıf olacam sağlığım için
Kilo kalp hastalığını tetikler
Cidden erkeklere zayıflık yakışmıyor itici iğrenç görnüyorlar kızlarda aynı şekil de ne çok zayıf olacaksın ne de çok şişman ideal bir kilosu olmalı insanın
Bide bazıları sanırsın herkül nasıl kasılıyor, üflesen uçar ama omuzları açıp geniş geniş geziyorlar 😀
Zayıf bir erkek obez bir erkekten daha erildir bu da bir gerçek
bazıları anlamıyor bu gerçeği. obez ya da bel bölgesi yağlı erkeklerde başlı başına östrojen hakimiyeti vardır. yağlardan üretilen aromatase enzimi testosterone u yıkar ve östrojene dönüştürür. hatta kellik ya da fazla kıllanmaya yol açabilen DHTye bile çevirir ki dikkat et kilolu bel bölgesi yağlı erkeklerde kellik daha yaygındır. yağ dokusu yüzünden bu testo yıkılma olayı bilimsel bir gerçek. yağlılar çabuk yorulur ayrıca
Kaşları kalın, bıyıklı ve kaslı erkek daha erkeksidir çünkü erkeklik hormonu testosteron ne kadar yüksekse bunlar fazla olur
Evet zayıf kadınlarda bana hiç cazip ve çekici gelmiyor hiç dikkatimi çekmiyor zayıf kadın dediğin balık etli olur 🤭
185 84 kg gayet geniş omuzlu ve iriyim memnunum fizigimden yağ oranım da düşük
Bı erkek 75 kg den düşük olmamalı
Çocukluğumdan beri zayıfım bu yaşıma kadar hiç kilo alamadım 55 i geçemiyorum yapım böyle herhalde hiç kilo almak için de kendimi zorlamıyorum artık zayıflığımı kabullendim
genede belli olmaz dikkat et derim 🤣🤣
Hayır, bence zayıf olanlar daha çekici. Birde gözlüklü ve tarzı güzelse off yenir
Kalıplı nasıl?
Bazıları sağlık sorunları oluyor, kilo al deyince alsalar keşke onlar senden/benden daha çok ister.
zayıf olmak iyidir kötü gözükse de sağlıklı ve daha çevik.
Göbek var benim kendimi cok kotu hissediyorum kaslı bir yapim olsa keşke
Yakışmıyor sadece bunu düşünüyorum. Çok yakışıklı olup çok maço olan tiplerde var. Katılmıyorum
Alakası yok
Erkeklik kas iri yapılı olması ile alakası yok
Sizde 15 kilo makyajla anca dişiye benziyorsunuz desek yerinde cevap olur heralde 🤣🤣
Kelalaka olmuş
Orta halli diziye sahibim gayette eril enerjiye sahibim ama herkes aynı değildir
Aldım aldım 110 olduk be zayıftık kilo al dediler kilo aldık kilo ver dediler ne bk yiycez anlamadım
Bence de ya, tamam illa kaslı şekilli olmasınlar ama erkek az kalıplı olmalı...
Kilolu olmak hareket kabiliyetini kısıtlar. Ne kadın ne erkek farketmez
erkek kaslı olmalı :D erkeğin makyajı kası ve sakalı.
Gerçektende öyle , oğlan çocuğuna dönüyorlar çok kötü.
Yobaz mısın
Yok zevkim böyle. Sığ mısın?
Ayıları sevmeye devam mı
Anlaması bu kadar zor mu ya cümlemden "ayı" mı çıkardın
Güzel soru bende bunu kadınlar için düşünüyorum
Herkesin bir beğeneni bir alıcısı vardır. Sokakta gördüğümüz erkelerin hepsi yunan heykeli gibi mi veya tüm kadınlar manken gibi mi sanki. Bunlar gelip geçer, karakter baki kalır
Yitirmiyor zayif erkekler de erkekdir milleti ayni kaliba sokmaya calismayin
Bende sevmiyorum sıska erkek
aynı şekilde zayıf kadınlar da, kürdan bacak görmekten midem bunalıyor
Zayıf erkekler mi? Bence önemli olan fizik değil, cesaret ve karakter 😏 Sen de böyle düşünenlerden misin?
Evinde sıska erkek göre göre her erkegi zayif ilan etmiş ablamiz :D
Haha doğru. Erkek dediğin şöyle kaslı gövdeli olur
Sen ne istiyorsun arkadaş, şişman da şişman diye öteleniyor. Sizde hayatta her şey 4 4lük müş gibi. Cinsisyetçi olmayalım artık
Zayıf erkekler olmasaydı eğer bu sefer zayıf kızlarda olmazdı. %50 lik bir kumar gibi düşün zayıf erkekler kumarı kaybedenler
Kilo olsa balkon göbek derler almasa sıska derler biz napalım napalım..”) zayıf erkek iyidir giydiği bile bi başka durur..
Erkek güç sembolü. zayıf erkekte sanki güçsüz ve az erkekmis gibi bir imaj var. bence
Boşuna demiyorlar cüsseli ya da kelli felli diye. Bencede erkek dediğin böyle olmalı.
Rüzgâr esse uçacak erkeklere erkek demem.
Doğru söylüyorsun. Boy kilo endeksi gayet iyi
Tamam sen istedin ya hemen alacaklar
Erkeksiliğini kaybettiğini düşünmüyorum
Switch erkeğim ve pegging ilişkide rahat ve güzel oluyor
Sevgilim yok ama olunca yaparız
Kesinlikle katılmıyorum, mantıklı bile gelmiyor kulağı. Kilo alın mı?
Evet ya erkeğin kalıplısı yüksek omuzlusu makbuldür
Aynende öyle zeyıf erkek kötü duruyor
Üflesen uçacak gibi jsjsj
😂😂😂ayni fikirdeyim
Gariban Sokak kopegine benziyo zargana erkekler
Kocası 150 kilo olan bunu okuduktan sonra overthink yaşadım 😂😂
Evet yaaa
Göbekli değil sıska değil ortası ıyı
Kalıplı yani
Tam tersi onlar daha iyş bence
183/90 kg yim hep minyon kızlar ilgimi çekti ve hep onlar ile cok guzel ilişki yaşadim gobegimle oynuyorlar :)
Bana da çok sinsi gibi geliyorlar çekicilik yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?