Yanağımdan öpünce ‘öbür tarafı da öp’ demesi hoşlanma belirtisi mi 😅?

Yanağından öpüyodum öbür tarafıda öp dedi yanağımın benden hoşlanıyomu dersin

Yanağımdan öpünce ‘öbür tarafı da öp’ demesi hoşlanma belirtisi mi 😅?
Cevapla